  • 11. Data: 2014-12-28 15:36:35
    Temat: Re: Zdrowych i wesołych świąt ;)
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-28 o 14:42, Artur Miller pisze:

    > brawo! cóż za wspaniała, świąteczna wymiana uprzejmości. taka polska!

    No cóż przepraszam grupę, sprowokował mnie.

    > @
    >
    > PS. kiedyś do takich celów uzywało się PLONKownicy a nie niekończącego
    > się wątku "uprzejmości" :)
    No właśnie, tak zrobię.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 12. Data: 2014-12-28 16:04:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-28 o 15:36, janusz_k pisze:

    > No cóż przepraszam grupę, sprowokował mnie.

    Prawda cię w oczy kole.
    Tak, tak i dlatego zawsze się przypierdalasz bez powodu, a w tym wątku
    udajesz miłosiernego Katolika.

    > No właśnie, tak zrobię.

    Jesteś parszywym i nędznym obłudnikiem i kłamcą.
    O 15:26 obiecujesz, a 2 minuty później przypierdalasz się do mnie w
    innym wątku ni stąd ni zowąd bez powodu, aby się tylko przypierdolić.

  • 13. Data: 2014-12-28 18:21:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dokładnie, i jeszcze grant od tuska za to dostanie...