  • Data: 2011-10-22 19:31:54
    Temat: Re: Zdjęcia
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arbiter wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@N...vp.pl> napisał w
    > wiadomości news:j7ouk7$32l$1@inews.gazeta.pl...

    > Oki to spróbuj zrobić przed ekranem
    > najlepiej krótkie i długie

    Dziś wreszcie dałem radę. Zdjęcia są jakie są ale ogólne pojęcie można
    sobie wyrobić. Te na drodze są robione z ręki bo nie pomyślałem o
    statywie więc nie miejcie do mnie pretensji, dwóch sekund nie da się
    lepiej wytrzymać ;). Na maszynie nie da się tego ustawić, sprawdzałem,
    więc o przeglądzie nie ma co myśleć - w tej konfiguracji to jest raczej
    zestaw offroadowy (choć jak dotąd nikt mi nie mrugał). W zimie kupimy z
    kumplem kolejne cztery lampy od 125 (jedyne, które pasują idealnie w
    miejsce oryginałów) i wyślemy do szlifowania (dzięki AZ :)). Zobaczymy
    co z tego wyjdzie i pomyślimy ew. o soczewkach.

    http://tnij.org/nxh1