  • 1. Data: 2011-04-02 20:21:50
    Temat: Zdejmowanie glowicy fazer
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Padla mi uszczelka pod glowica. Co robic? Wyciagac caly silnik, czy da rade
    zdjac glowice bez wyciagania silnika z ramy?

    I nastepne pytanie - zna ktos speca z okolic Zielonej Gory, wzglednie z
    calego woj. lubuskiego, ktory znalby sie na glowicach motocyklowych i mojej
    zrobil maly przeglad.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2011-04-03 10:58:57
    Temat: Re: Zdejmowanie glowicy fazer
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-02 22:21, Ivam pisze:
    > Padla mi uszczelka pod glowica. Co robic? Wyciagac caly silnik, czy da
    > rade zdjac glowice bez wyciagania silnika z ramy?

    Da rade bez wyciagania silnika.

    > I nastepne pytanie - zna ktos speca z okolic Zielonej Gory, wzglednie z
    > calego woj. lubuskiego, ktory znalby sie na glowicach motocyklowych i
    > mojej zrobil maly przeglad.

    w Torzymiu sa najlepsi spece od glowic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-04-03 12:10:25
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > w Torzymiu sa najlepsi spece od glowic.

    Masz na mysli tych:
    http://www.zumi.pl/1335589,Zaklad_Uslug_Transportowy
    ch_i_Motoryzacyjnych,Torzym,firma.html

    czy sa jeszcze jacys? Gugiel ma dzisiaj rocznice deseru lodowego, to moze
    niechetne daje prawidlowe wyniki dotyczace motoryzacji.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2011-04-03 12:16:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-03 14:10, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Masz na mysli tych:
    > http://www.zumi.pl/1335589,Zaklad_Uslug_Transportowy
    ch_i_Motoryzacyjnych,Torzym,firma.html

    Tak, innych tam nie ma.