eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto IIRe: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Date: Tue, 20 Nov 2018 13:09:19 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 75
    Message-ID: <pt111u$rac$1@dont-email.me>
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <pspv9d$88p$1@dont-email.me> <5bf0920a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <pssopt$k6h$1@dont-email.me> <5bf34916$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <psvopn$p94$1@dont-email.me> <5bf3c914$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt0irv$c9g$1@dont-email.me> <5bf3d094$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 20 Nov 2018 13:09:19 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="74d40e456ef4449f825f69978a80ce50";
    logging-data="27980";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19ggLKkKvrj4CfYvw7vSTRO"
    User-Agent: NewsTap/5.3.3 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:OPFOnyq5yU/TDiT7r6aASeth5WU= sha1:UzG2opGpNmiy75y338FBi9Bz/Fo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644254
    [ ukryj nagłówki ]

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2018-11-20 o 10:07, Pszemol pisze:
    >> LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    >>> W dniu 2018-11-20 o 02:42, Pszemol pisze:
    >>>> LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    >>>>> W dniu 2018-11-18 o 23:23, Pszemol pisze:
    >>>>>
    >>>>>>>>>>> W Golfie II cienka rureczka podłączona była do chłodnicy.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> A gruba gdzie?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> Czy możesz wyjaśnić jak działa rozwiązanie z dwoma połączeniami do
    >>>>>>>>>> zbiorniczka?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Łomatko. Gruby jest PRZED termostatem a cienki leci z chłodnicy jak jest
    >>>>>>>>> zbyt duże ciśnienie. Generalnie gruby uzupełnia a cienki wywala
    >>>>>>>>> nadwyżki. Zależy to od konstrukcji silnika. Miałem kiedyś Opla i tak
    >>>>>>>>> miał...ale jak się cienki zapchał to przewody (te grube na chłodnicy)
    >>>>>>>>> pęczniały i już myślałem że uszczelka poleciała.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> A jak z cienkiego sika borygo do zbiorniczka od razu po odpaleniu silnika
    >>>>>>>> to objaw otwartego na stałe termostatu?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Bo autko się podejrzanie długo nagrzewa...
    >>>>>>>>
    >>>>>>> Możliwe, musisz sprawdzić termostat. Nie powinno to być trudne.
    >>>>>>
    >>>>>> Ha ha ha.... że co?? A toś walnął.
    >>>>>
    >>>>> No co? ASO tak by zrobiło, kiedy klient się uskarża na powyższe.
    >>>>> https://www.youtube.com/watch?v=k-OjnrIgS_A
    >>>>>
    >>>>> Film trwa 3 minuty :] Aku odkręcasz, potem cyk-pyk wężyk, 2 sruby i
    >>>>> masz w ręce termostat. Płyn, jesli stary, nie musisz spuszczać. Sam
    >>>>> zleci. Dobrze na lekko ciepłym się robi bo ręce nie marzną :]
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Film trwa 3 minuty bo nie jest z ciągłej kamery tylko mocno pocięty.
    >>>
    >>> Dopisałem przecież, ze pan na filmie podaje 10 min :>
    >>>
    >>>> Samo wyjęcie aku i koszyka będzie trwać więcej niż 3 minuty.
    >>>> Poza tym siostrzeniec ma inne Punto.
    >>>> Jego jest diesel 1.9 JTD.
    >>>> Taki jak w tej Alfie, termostat jest bez wyjmowalnej wkładki i ze
    >>>> zintegrowanym czujnikiem temperatury:
    >>>> https://youtu.be/4ChsIimVDvQ
    >>>
    >>> No to jedź do ASO :D Napiszą Ci 4 roboczogodziny :D...ale sam ostatnio
    >>> się dziwiłeś że to tyle kosztuje :D
    >>>
    >>> Generalnie, zamiast szukać linków na YT + pisanina, już bys sam to zrobił :)
    >>>
    >>
    >> Ale co zrobił?
    >>
    >> Przecież ja nie wiem na 100 uszkodzony.
    >>
    > No to po co gitarę zawracasz? Żyjesz dalej z myślą że Ci się dłużej
    > grzeje, cienkim węzykiem sika do zbiorniczka i pasi. Zimą będziesz
    > dłużej czekał na ciepełko :)

    I więcej paliwa marnował? Głupie to...

    Ale tak mysle ze gdyby termostat byl otwarty to temperatura chyba nie
    siedzialaby po pewnym czasie rowno w polowie zakresu tylko wahałaby sie w
    dół w czasie jazdy... może nie jest uwalony? :-)

    > Setki osób jeździ bez termostatu (wycięty)
    > bo się kiedyś zaciął (opcja zatarcia/zamknięcia) i go wymontowali a
    > nowego nie kupili, bo nie.
    >

    To Twoi koledzy tacy ,,mądrzy"? :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: