    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zbigi /na priv/
    Date: Tue, 13 Apr 2010 15:16:18 +0200

    Jestem, jestem...

    Lisek pisze:
    > Slyszalem ze sie wybieramy do Ciebie.

    Aha... Tyz mi cos takiego wrobelki na wsi cwierkaja ;)

    > Co prawda te czopy co mam z nimi jechac cos morudzom o pogodzie,
    > ale ma byc poprawa pod koniec tygodnia wiec jestem dobrej mysli...

    Kwardym trza byc! A nie mientkim... ;)

    > Reasumujac znajdziesz pare metrow kwadratowych gleby dla nas ?

    Nawet pod dachem ;)

    > No i jeszcze jedno pytanie - czy masz jakies karimaty
    > lub cokolwiek na podklad pod spiwor, moze byc steropian ?
    > Gdybys mial to by bylo fajnie bo nie musielibysmy wiezc klamorow...
    > Slyszalem, ze masz Terefere to moze bys nam pokazal w niedziele
    > swoje okolice od kuchni ?
    > Da rade taki plan ?

    Da rade :)

    paweł ACE pisze:
    > Ty no wez Zbigi nie ma styropianu od 10 lat kiedysmu mu ze sniac
    sciagneli bo
    > noc byla zimna, a spalo sie dobrze, tyle ze Zbigi jakis mozniej cos
    dziwnie
    > markotny i zacukany nad ranem chodzil:-)

    To jakies kalumnie sa! :)
    Styropianu ci u mnie dostatek - i wcale nie trzeba sciagac go ze scian,
    bo pod jablonia lezy kilka metrow szesciennych :P

    Zapek pisze:
    > Ale bardzo oficjalnie ;-)

    Lisek tak zawsze ;)

    Kawalatek z przyjemnoscia :)
    Ze wczesniej nie wiedzialem, to bym wam przygotowal kawal pola do
    zaorania ;)

    paweł ACE pisze:

    > eee tam zaraz przereklamowane, to w kocnu dla nas potrafili otworzyc te
    > rudere przed normalnymi godzinami pracy(znaczy na pozne sniadanie)
    > ale fakt ze jak zamawialem zawsze ten sam zestaw czyli nalesnik z bekonem, a
    > na deser nalesnik z lodami i czkolada to nigdy nie dostalem w tej kolejnosci
    > jak chcialem

    Tak bylo Rysiu! Tak bylo... :)

    > przypomnialo mi sie za to co innego, kiedys tam z Rogalem jakos tak
    > tradycyjnie milej Kelnereczce przygadywalisy (glupio jak zawsze) no i jak
    > przyniosla nalesnik z truskawkami i pytala sie z 10 razy wszystkich dla kogo
    > i nikt sie nie odzywal to w koncu mile mlode dziewcze nie wytrzymalo jebnelo
    > talerzem w stol, krzyknelo "no i chuj" i poszlo sobie, nie powiem podzielilem
    > sie z Rogalem, pyszny byl (az sie glodny zrobilem)

    Pamietam, pamietam :)

    > ale kiedy to bylo?
    > jak salony moto w Polsce marzyly o sprzedazy jakiegos nowego motocykla, a
    > Zbigi mial jeszcze stodole na dzialce, ktora w zimna noc rozebralismy i
    > spalilismy, ech
    > i palnie gumy o 3 rano Trabantem, i Rogal zamniety w lodowce "bo tak", i
    > spanie na jednym boku na podlodze bo na plecy to nie bylo juz miejsca, i
    > snieg rano na moim jedynym motorku i Pietrasikowym skuterku, bylo, bylo...

    Heh...
    To byli czasy...
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)