  • 1. Data: 2009-04-19 11:04:11
    Temat: Zbieraj minuty - Play Fresh
    Od: "TomDol" <t...@N...pl>

    W piątek około 23.00 aktywowałem usługę poprzez wipsanie kodu *111*4*1#. Mam
    pytanie - jak sprawdzić czy usługa jest już aktywna? Wpisuję kod *111#, ale
    ... "Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zł do wykorzystania do
    No EWxpiration Date". Wg. tego co wyczytałem, to usługa powinna być aktywna
    od 1.00 w nocy.

  • 2. Data: 2009-04-19 11:26:04
    Temat: Re: Zbieraj minuty - Play Fresh
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-04-19 13:04, TomDol pisze:
> [...]
    > No EWxpiration Date". Wg. tego co wyczytałem, to usługa powinna być aktywna

    Zaloguj się do Play24 i będziesz mógł sprawdzić czy usługa jest
    uruchomiona i wiele więcej

  • 3. Data: 2009-04-19 11:52:28
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 13:04:11 +0200, TomDol napisał(a):

    > "Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zł do wykorzystania do
    > No EWxpiration Date".

    Wydaje mi się, że ta informacja dotyczy bonusu za doładowanie. Taki
    jednorazowy bonus o wartości chyba 30% startera.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 4. Data: 2009-04-19 13:13:44
    Od: "TomDol" <t...@N...pl>

    Użytkownik "spiderpl" <s...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Zaloguj się do Play24 i będziesz mógł sprawdzić czy usługa jest
    > uruchomiona i wiele więcej

    "Promocyjne minuty, zebrane za połączenia przychodzące - usługa Zbieraj
    minuty w Play Fresh. Zebrane minuty możesz od razu wykorzystać na połączenia
    wychodzące do wszystkich polskich sieci komórkowych. Stan promocyjnych minut
    sprawdzisz z telefonu wpisując kod *102# i zatwierdzając ""zieloną
    słuchawką"". "

    No, to teraz już wiem ... dziekuję serdecznie. Mam jeszcze tylko jedno
    drobne pytanie - czy dostaje się minutę za każde 2 PEŁNE minuty
    przychodzące, czy moze wlicza się też sekundy które się sumuje np. 2min 40
    sek + 2 min 40 sek + 2 min 40sek da nam 3 czy 4 dodatkowe minuty do
    wykorzystania?

  • 5. Data: 2009-04-19 14:01:15
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 19 Apr 2009 15:13:44 +0200, "TomDol" <t...@N...pl> wrote:

> [...]
    >przychodzące, czy moze wlicza się też sekundy które się sumuje np. 2min 40
    >sek + 2 min 40 sek + 2 min 40sek da nam 3 czy 4 dodatkowe minuty do

    Nic się nie sumuje. Ma być 2 pełne minuty i wtedy dostaniesz jedną
    pełną. Żadne sekundy się nie dodają i nie sumują.
    Czy masz aktywne zbieraj minuty możesz sprawdzić pod *111# tam gdzie
    aktywowałeś je sobie.Jest tam takie coś jak sprawdź stan usługi.

  • 6. Data: 2009-04-20 17:29:23
    Od: "TomDol" <t...@N...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy masz aktywne zbieraj minuty możesz sprawdzić pod *111# tam gdzie
    > aktywowałeś je sobie.Jest tam takie coś jak sprawdź stan usługi.

    Rozumiem. Natomiast nie wiem dlaczego pod *102# mam informację, ze zebrałem
    26:53. Powinny być równe minuty, skąd się wzięły te sekundy skoro nie
    dzwoniłem (mam dual era+play)?
    Jak jest z terminem ich wykorzystania? Czy to jest miesiąc od ostatnio
    "zebranych" minut? Mam w tej chwili do wykorzystania do 20 maja, a wczoraj
    byo info, że do 19 maja.

  • 7. Data: 2009-04-20 20:32:25
    Temat: Re: Re: Zbieraj minuty - Play Fresh
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    On Mon, 20 Apr 2009 19:29:23 +0200, "TomDol" <t...@N...pl> wrote:

    >Rozumiem. Natomiast nie wiem dlaczego pod *102# mam informację, ze zebrałem
    >26:53. Powinny być równe minuty, skąd się wzięły te sekundy skoro nie
    >dzwoniłem (mam dual era+play)?

    bo wykorzystales 7 sekund juz z tego uzbieranego... albo i więcej...

  • 8. Data: 2009-04-21 14:46:57
    Od: dizel <d...@N...pl>

> [...]

    >Rozumiem. Natomiast nie wiem dlaczego pod *102# mam informację, ze zebrałem
    >26:53. Powinny być równe minuty, skąd się wzięły te sekundy skoro nie

    Dostałeś całe minuty ale już gdzieś dzwoniłeś i pobrało z tego pakietu
    trochę, a przecież nie rozmawiasz z naliczaniem minutowym tylko
    sekundowym więc tyle ci zostało do wykorzystania jeszcze
    >Jak jest z terminem ich wykorzystania? Czy to jest miesiąc od ostatnio
    >"zebranych" minut? Mam w tej chwili do wykorzystania do 20 maja, a wczoraj
    >byo info, że do 19 maja.

    minuty się sumują i wystarczy że ktoś zadzwoni do ciebie i nabije ci
    1minutę to wszystkie minuty przedłużają się o miesiąc od tej
    ostatniej minuty. Pewnie ci ktoś wczoraj nabił minute i masz do 20
    maja.