  • 11. Data: 2012-08-25 06:53:48
    Temat: Re: Zbedne aplikacje w Androidzie
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 25 Aug 2012 00:04:44 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:
    > A sygnały dymne to w ogóle baterii nie potrzebowały.

    No nie, jednak jakieś drzewo trzeba było ściąć :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2012-08-25 08:59:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 25 Aug 2012 04:53:48 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > No nie, jednak jakieś drzewo trzeba było ściąć :-)

    Zawsze można było poczakać aż się samo zawali albo zbierać bizonie łajno :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 13. Data: 2012-08-25 10:25:08
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciek wystukał, co następuje:

    > Czolem,
    >
    > Na mojej Xperii Arc S z Androidem 2.3.costam jest masa kompletnie i do
    > niczego mi niepotrzebnych aplikacji typu fejsbuk, twitter i inne
    > badziewia. Wiem, ze niektorych nie da sie usunac bez grzebania z
    > uprawnieniami roota, ale mnie wystarczy ich trwale wylaczenie, zeby nie
    > zarly pradu i innych zasobow.

    Nie wiem jak w poprzednich wersjach, ale w 4.0 w informacjach o aplikacji
    oprócz możliwości wyczyszczenai danych, zatrzymania aplikacji i
    odinstalowania masz jeszcze opcję 'disable', które powoduje niejako
    zniknięcie aplikacji z systemu (menu, możliwość zakładania kont, etc)

  • 14. Data: 2012-08-25 19:53:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Aug 2012 08:25:08 +0000 (UTC), W <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >odinstalowania masz jeszcze opcję 'disable', które powoduje niejako
    >zniknięcie aplikacji z systemu (menu, możliwość zakładania kont, etc)

    Niby gdzie to się zmajduje? Bo u mnie nie widzę takiej opcji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280