-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
Date: Tue, 13 May 2014 07:12:52 -0500
Organization: prywatna
Lines: 4
Message-ID: <lkt285$rdr$1@dont-email.me>
References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
<lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
<lknu4r$1l2$1@node1.news.atman.pl> <lknulv$228$1@dont-email.me>
<g...@n...chmurka.net>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 13 May 2014 12:12:53 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
logging-data="28091";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+eOCtzEcIMKr8mlFnZaloP"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:jmay7NIur0OZU5AGYxMYVqytsIw=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532763
[ ukryj nagłówki ]"Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message
news:gof.pms.1399982146@news.chmurka.net...
> Pszemol <P...@p...com> wrote:
>
>> Zwykle bierze się to raczej właśnie z niedoczytania instrukcji
>> przez poprzedniego zmieniacza filtra oleju, który go dokręci
>> za mocno ze strachu przed cieknięciem - mądzejszy się robi
>> niż instrukcja producenta albo w ogóle instrukcji nie widział.
>
> Ja doczytałem, dokręciłem mocno ręką i ciekł - zaczął się odkręcać.
> Poprawiłem kluczem do filtra (z umiarem) i był spokój.
A nie zostało jakiegoś brudu ze starego filtra na obudowie
silnika? Stara uszczelka czy coś? Była czysta, gładka powierzchnia?
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.14 14:36 Adam Wysocki
- 13.05.14 14:38 Adam Wysocki
- 13.05.14 14:39 Adam Wysocki
- 13.05.14 15:06 z
- 13.05.14 16:15 s...@g...com
- 13.05.14 23:55 Marek Dyjor
- 14.05.14 00:35 Adam
- 14.05.14 10:06 Adam Wysocki
- 14.05.14 10:20 k...@g...com
- 14.05.14 14:46 Pszemol
- 14.05.14 21:05 WOJO
- 14.05.14 21:54 Michał Baszyński
- 15.05.14 21:42 PiteR
- 15.05.14 21:49 PiteR
- 16.05.14 01:23 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=