eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Tue, 13 May 2014 07:12:52 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 4
    Message-ID: <lkt285$rdr$1@dont-email.me>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
    <lknu4r$1l2$1@node1.news.atman.pl> <lknulv$228$1@dont-email.me>
    <g...@n...chmurka.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 13 May 2014 12:12:53 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
    logging-data="28091";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+eOCtzEcIMKr8mlFnZaloP"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:jmay7NIur0OZU5AGYxMYVqytsIw=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532763
    [ ukryj nagłówki ]

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message
    news:gof.pms.1399982146@news.chmurka.net...
    > Pszemol <P...@p...com> wrote:
    >
    >> Zwykle bierze się to raczej właśnie z niedoczytania instrukcji
    >> przez poprzedniego zmieniacza filtra oleju, który go dokręci
    >> za mocno ze strachu przed cieknięciem - mądzejszy się robi
    >> niż instrukcja producenta albo w ogóle instrukcji nie widział.
    >
    > Ja doczytałem, dokręciłem mocno ręką i ciekł - zaczął się odkręcać.
    > Poprawiłem kluczem do filtra (z umiarem) i był spokój.

    A nie zostało jakiegoś brudu ze starego filtra na obudowie
    silnika? Stara uszczelka czy coś? Była czysta, gładka powierzchnia?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: