eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Sun, 11 May 2014 21:46:18 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 12 May 2014 02:45:55 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
    logging-data="22748";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+kmssTqX1IbVHwk/r8cQgC"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:lAAoQgMPG3Ojao1Gt1A5bQAPGyY=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532648
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    news:lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl...
    > W dniu 2014-05-11 23:11, Adam pisze:
    >> W dniu 2014-05-11 22:44, Pszemol pisze:
    >>> "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    >>> news:lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl...
    >>>> W dniu 2014-05-11 11:48, K pisze:
    >>>>
    >>>>>> Myślisz że jak ćwierć litra zostanie w misce to będzie to miało
    >>>>>> jakiekolwiek znaczenie? I tak sporo zostaje w różnych kanałach, wale,
    >>>>>> wałkach klawiatury, pompie itp. Ktoś napisał że filtr co dwie zmiany.
    >>>>>> Był tu kiedyś idiota co pytał jakim olejem płukać silnik przy
    >>>>>> wymianie
    >>>>>> oleju.
    >>>>>
    >>>>> byl tez taki ktory radzil po spuszczeniu oleju przegazowac silnik,
    >>>>> zeby
    >>>>> pozbyc sie oleju z pompy i filtra.
    >>>>
    >>>> Jeśli silnik nie-turbo to nic mu nie będzie, byle to zrobić krótko.
    >>>> Inna sprawa że nie wiem po co.
    >>>
    >>> Nie wiem co turbo przeszkadza w każdym razie trwa to dosyć długo
    >>> aby całkiem zajechać silnik bez oleju:
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=3WLOccckJ5o
    >>>
    >>
    >> Turbo nie przeszkadza.
    >> Turbo się zaciera jako pierwsze.
    >
    > I to błyskawicznie.

    Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    2500 obrotów. A jeśli tak, to jak tylko chciałbyś bez oleju dać
    silnikowi gazu to trzymać poniżej 2500 obrotów i będzie git :-)
    Tylko wracamy do punktu wyjścia jeśli chodzi o "tylko po co?" :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: