  • 1. Data: 2011-07-17 00:17:00
    Temat: Re: Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy
    Od: r...@p...onet.pl

    > Chyba, że trafił na rzeźnika, który nie zawracał sobie głowy zdejmowaniem,

    > tylko rozciął, a potem założył...

    > WOJO

    Tego nie wiem, ale chyba raczej guma nie jest rozcieta. poza tym to nowiotkie auto.
    Czy taki wieszak nie powinien wchodzic na wcisk na preta?
    pawel

  • 2. Data: 2011-07-17 00:25:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-17 00:17, r...@p...onet.pl pisze:

    > Tego nie wiem, ale chyba raczej guma nie jest rozcieta. poza tym to nowiotkie auto.
    > Czy taki wieszak nie powinien wchodzic na wcisk na preta?

    Gdybyś mógł, to skonfiguruj poprawnie swój czytnik news, tak żeby nie
    używał HTML i poprawnie ustawiał referencje do poprzednich wiadomość.

    Bo obecnie czytanie tego co piszesz jest mocno utrudnione.

  • 3. Data: 2011-07-17 00:31:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-17 00:25, Tomasz Pyra pisze:

    > Gdybyś mógł, to skonfiguruj poprawnie swój czytnik news, tak
    > żeby nie używał HTML i poprawnie ustawiał referencje do
    > poprzednich wiadomość.
    > Bo obecnie czytanie tego co piszesz jest mocno utrudnione.

    Nie zajrzałem w nagłówki - na pewno korzysta z gówna jakim są
    grupy google, i do tego jest niereformowalny, bo mu tak
    wygodniej, kurwa jego mać, mimo, że są czytniki "exe" które
    można na penie nosić wraz z "archiwum".

    Nie pokonasz. Ja zastanawiam się nad przesiadką na coś bardziej
    zaawansowanego od thunderbirda, który będzie ciął wszystko co
    wyłazi z googli, bo to już się naprawdę uciążliwe robi.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 4. Data: 2011-07-17 01:00:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Sunday, July 17, 2011, 12:31:46 AM, you wrote:

    > Nie zajrzałem w nagłówki - na pewno korzysta z gówna jakim są
    > grupy google,

    Wystarczy spojrzeć trochę niżej i widać jak wół:
    "Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl"

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-07-17 01:12:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wystarczy spojrzeć trochę niżej i widać jak wół:
    > "Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl"

    1. czepiasz sie pijacego
    2. oni tez sie zesrali ?

  • 6. Data: 2011-07-17 01:32:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Sunday, July 17, 2011, 1:12:00 AM, you wrote:

    > 1. czepiasz sie pijacego

    Znowu? Piłeś? Nie pisz! ;P

    > 2. oni tez sie zesrali ?

    Jak wszystkie badziewia oparte na www :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl