  • 1. Data: 2010-08-25 20:33:57
    Temat: Zawieszenie - Trojmiasto.
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Hej.
    Znacie adresy jakis sprawdzonych mechanikow, ktorzy sa kumaci w temacie
    zawieszen? Bujam sie od dluzszego czasu w A4 B6 (wielowahacz) z
    pukajacym przednim zawieszeniem i cos ostatnio zaczelo trzeszczec z tylu
    w zawiasie. ASO i spora czesci mechanikow u ktorych bylem to
    "wymieniacze na czuja", wymienili wszystkie wahacze, jak pukalo tak puka
    dalej. Ogolnie podejrzewam luz poprzeczny amorka ale chcialbym sie
    upewnic a sam nie mam jak sprawdzic, wolalbym, zeby jakis sprawdzony
    fachman rzucil na to okiem.
    Dzieki.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-08-26 11:47:33
    Temat: Re: Zawieszenie - Trojmiasto.
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    na szarpak z dziadem to wyjdzie co jest nie tak :)

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-26 13:15:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-25 20:33, Maciej Browarczyk pisze:
> [...]
    nie mam jak sprawdzic, wolalbym, zeby jakis sprawdzony fachman rzucil na to okiem.

    Jak coś stuka w zawieszeniu, to wizyta w SKP jest pierwszą czynnością.
    Zapłacisz 20-30 zł i będziesz wiedział, co. Jeśli zaś na szarpaku nic
    nie wyjdzie, to tym bardzie mechanik nie będzie wiedział (chyba że to
    naprawdę jakiś super magik)

  • 4. Data: 2010-08-26 13:21:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    >
    > Jak coś stuka w zawieszeniu, to wizyta w SKP jest pierwszą czynnością.

    O, tu jest stacja, na której robie takie rzeczy, tylko najlepiej
    jak jest szef - taki gość koło 40-tki. Doświadczony i dokładny.

    http://tinyurl.com/37tx32q

  • 5. Data: 2010-08-26 15:26:44
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-08-26 11:47, krzysiek82 pisze:
    > na szarpak z dziadem to wyjdzie co jest nie tak :)

    Bylem x-razy w x-stacjach. Za kazdy razem "wszystko w porzadku, lekki
    luz na x-wahaczu" a ja mam podejrzenie, ze to amortyzator ma luz
    wzdluzny (Sachs Super Touring, o dziwo pewien czlowiek z a4-klubu w tym
    samym samochodzie, ten sam model amortyzatorow tez ku swojemu zdziwieniu
    uslyszal pukanie od razu po wyjezdzie od mechanika czyli sytuacja tak
    jak u mnie, a producent ogolnie pukanie ma w dupie, bo sprawnosc amorka
    jest w normie).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek