    From: "marvin" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zatyczki do uszu
    Date: Sun, 24 Apr 2011 11:11:17 +0200

    Uzytkownik "Glub" napisal...

    > W jakich zatyczkach jezdzicie? Jakieś specjalistyczne? Czy nazwyklejsze
    > piankowe z apteki firmy 3M za 2.11pln?
    > Mam wrażenie gdy jadę w zatyczkach ze czegoś nie uslysze co może byc ważne
    > do uniknieca wypadku/kolizji?
    > A może to błędne wrażenie?

    Wiele sezonow i dziesiatek tysiecy km jezdzilem bez zatyczek. Podejscie
    mialem "nie bo nie", poza tym sama mysl o wkladniu czegos do uszow mnie
    wkurzala. W zeszlym roku kupilem sobie te drogie Alpine (za 70 kilka
    zlotych). No i teraz juz sobie nie wyobrazam jazdy bez tego. Drobna rzecz a
    swietnie poprawia komfort. Szczegolnie po dlugiej trasie, poczucie zmeczenia
    jest duzo mniejsze. Takze bardzo polecam, aczkolwiek nie mam porownania do
    innych zatyczek. Komfort i ergonomia uzytkowania bardzo OK. Nic nie
    wylatuje, utrzymuje sie je w czystosci bez problemu.

    Acha, tu moze duzo zalezec od kasku. Ja mam szczekowca z najnizszej polki,
    calkiem mozliwe ze jego halas kilkakrotnie bije dopuszczalne normy i dlatego
    po zalozeniu zatyczek jest tak fajnie. Przy dobrym kasku roznica nie musi
    byc tak mocno odczuwalna.

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s