    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zastoj
    Date: Sat, 31 Jan 2015 12:41:38 +0100

    news:mai2o4$c4l$1@node1.news.atman.pl...

    > Będzie-nie będzie, trudno powiedzieć. Chmura służy do backupowania, ale
    > też i vice versa - dane z chmury trzeba trzymać lokalnie w razie gdyby
    > chmura zaniemogła. Nie wyobrażam sobie, abym miał dane w chmurze, a nie
    > miał u siebie.

    Otóż właśnie. Poza tym, chmura jest medium raczej mało kontrolowalnym z
    poziomu użytkownika, jak raz coś wpuszczę, to skąd mogę mieć pewność, że gdy
    wymażę swoje dane, to ich już rzeczywiście tam nie będzie? Że nie przejmie
    tego osoba niepowołana? Ryzyko zawsze jest jakieś, ale wolałbym móc je jakoś
    kontrolować.
    Tak więc, dopóki się da, to "działo orgonowe", czy rozpylić jodek srebra i
    won chmury.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you