  • Data: 2011-05-11 11:20:49
    Temat: Re: Zaskoczenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w
    >ponieważ zbliża się czas przedłużenia umowy ubezpieczenia
    >samochodu OC
    >i AC dokonałem symulacji ww ubezpieczenia w jednym z TU przez
    >internet. Podano wartość samochodu do AC.
    >Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką
    >zapłaciłem
    >za samochód w salonie 3 lata temu

    a) a patrzyles ile kosztowalo wtedy 1 euro a ile teraz ?

    b) zadzwon do salonu, spytaj ile kosztuje taki nowy, sprawdz na
    allegro ile kosztuje taki jak twoj .. i nie daj sie orznac.
    dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl
    warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

    J.