  • Data: 2012-05-07 01:33:55
    Temat: Re: Zasilanie układów analogowo-
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/06/2012 02:07 AM, John Smith wrote:

    > Masy AGND/DGND łączy się na PCB a nie w zasilaczu!
    > Widziałem już poprawnie działające projekty z "wylaną", wspólną dla
    > części analogowo-cyfrowej masą. Jeżeli jej impedancja jest mała to nie
    > powinno być problemów z przetwarzaniem 12bit z powodu masy.

    Widziałem kiedyś notę aplikacyjną a której producent (chyba TI, ale nie
    jestem pewien) zalecał wylewnie masy na całej płytce. Chodziło o to żeby
    zapewnić jak najmniejszą impedancję o masy oraz żeby każdy sygnał miał
    zapewnioną ścieżkę powrotną. Przy sensownym poprowadzeniu sygnałów
    analogowych i cyfrowych, nie miało znaczenia że obszar masy był wspólny.
    Link niestety gdzieś zaginął, ale może uda Ci się wygooglać.

    pzdr.
    j.