  • Data: 2013-08-05 17:07:37
    Temat: Re: Zasilanie modułu GSM przez MOSFET-a - dobry pomysł?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-05 09:48, Atlantis pisze:

    > Jakiego maksymalnego prądu mogę się spodziewać? Właściwie pytanie o Rw
    > aku jest tożsame z tym. ;)

    Bo to takie kombinowanie...
    Ja rzucę pomysł - LDO/przetwornica z wejściem włączającym. Na typowym
    LDO masz typowo przy tym prądzie 200-300mV, ale generalnie zależy od
    egzemplarza. No i jeszcze kwestia upewnienia się, że będzie poprawnie
    pracował przy zbyt niskim napięciu zasilania. Będzie przy okazji
    ograniczenie prądu i ESR kondensatora niestraszne.
    Przy innych parametrach powiedziałbym, że np LM2941, tylko że on ani
    takiego prądu nie udźwignie, ani przy takim napięciu nie będzie
    pracował, ale w pdf ma nawet taki przykład, gdzie pracuje jako klucz
    zasilania.
    Na pierwszy rzut oka warto się przyjrzeć bliżej LT1764 albo MIC29302.

    Pozdrawiam

    DD