    From: "Norbert" <...@h...spam>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zasilanie Pentaksa K-x
    Date: Wed, 24 Mar 2010 08:07:28 +0100

    > Czytałem, że są problemy z zasilaniem ww aparatu akumulatorkami NiMH.
    > Czy ktoś może coś więcej napisać?
    > Czy jest jakiś model akumulatorków, które będą się nadawać do zasilania
    > tego Pentaksa?

    Sanyo Eneloop chodza bez zadnych problemow, ja teraz przeszedlem tylko na te
    akumulatorki do wszystkiego, aparatu, lampy, latarek rowerowych, sa swietne.
    Podobno akumulatorki tego samego typu co eneloop (mam na mysli te ktore sie
    wolno rozladowuja) tez dzialaja podobnie. Na zwyklych NiMH dzialal slabo,
    choc sprawdzalem tylko na firmware 1.00. Od czasu jak wgralem firmware 1.01
    do K-x i uzywam Eneloopow, nie skonczyl mi sie jeszcze prad w aparacie, po
    prostu nie jestem w stanie tyle na raz zdjec zrobic zeby rozladowac aparat.