  • 11. Data: 2011-04-15 15:22:55
    Temat: Re: Zasilanie 48LED
    Od: Melwin <m...@x...pl>

    W dniu 2011-04-15 17:16, Michoo pisze:

    > Że 48LED ma rezystor a 21LED jest na krótko podłączone do zasilania ;)

    Udało mi się rozebrać tą 21LED:
    http://img852.imageshack.us/i/20110415012.jpg/
    http://img251.imageshack.us/i/20110415010.jpg/
    http://img28.imageshack.us/i/20110415013.jpg/

    Układ scalony to: mc43063a

    Czy szkodzi tej żarówce większe napięcie?

    Powalczę jeszcze z tą 48?

  • 12. Data: 2011-04-15 15:29:43
    Od: <a...@g...pl>

    > 48LED 5mm:
    > 13,6V -> 0,2A
    > 11,78V -> 0,24A

    > 21LED smd 5050:
    > 13,6V -> 0,42A
    > 11,78V -> 0,26A
    > Jakie można z tego wyciągnąć wnioski?
    > Przetwornic raczej w tych ledach chyba nie ma.

    w tej pierwszej, zdaje się, jest

  • 13. Data: 2011-04-15 15:42:10
    Od: Melwin <m...@x...pl>

    W dniu 2011-04-15 17:22, Melwin pisze:

    > Powalczę jeszcze z tą 48?

    Niestety nie przeżyła tego, ale mam więcej takich :)

    http://img684.imageshack.us/i/20110415018.jpg/
    http://img26.imageshack.us/i/20110415016.jpg/

    Zawartość to:
    Diody Schottkyego SS14
    Mostek 0,5A
    Kondensator 100uF 25V
    Cewka
    PT4115 30V, 1.2A Step-down High Brightness LED Driver
    i jakiś biały element SMD bod pondensatorem

    Czy szkodzi tej żarówce większe napięcie?

  • 14. Data: 2011-04-28 20:37:43
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Melwin wrote:

> [...]
    > PT4115 30V, 1.2A Step-down High Brightness LED Driver
    > i jakiś biały element SMD bod pondensatorem
    >
    > Czy szkodzi tej żarówce większe napięcie?

    nie. powinna wytrzymac nawet do ~16-18V (pozniej przebije kondensator)