  • 1. Data: 2015-01-31 01:24:30
    Temat: Zasilacze
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Glupia sprawa. Zwijalem szybko sprzet przed remontem i okazalo sie ze kiedy
    przyszlo polaczyc wszystkie urzadzenia z powrotem, nie bardzo wiem ktory
    zasilacz jest do czego.
    Wszystkie zasilacze sa 12V ale kazdy ma inny amperaż (?) 1.5A, 2.5A czy 3.00A.
    Jak ktos ma Zyxel NSA310, WD TV Live, Dysk USB 2TB Lacie lub 1TB Lacie
    Quadra i mogly by sprawdzic albo podeslac zdjecie bylbym wdzieczny.
    Pozostale gadzety maja markowe zasilacze wiec nie mialem problemu.

  • 2. Data: 2015-01-31 10:01:56
    Temat: Re: Zasilacze
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Quadra i mogly by sprawdzic albo podeslac zdjecie bylbym wdzieczny.
    >Pozostale gadzety maja markowe zasilacze wiec nie mialem problemu.

    Z wielką dozą prawdopodobieństwa najmocniejszy do Zyxela a najsłabszy do WD
    TV Live. Jak pomylisz to i tak nic się nie stanie gdyż wszystko na 12V :)

  • 3. Data: 2015-01-31 10:57:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-01-31 o 01:24, 2late pisze:

> [...]
    > Quadra i mogly by sprawdzic albo podeslac zdjecie bylbym wdzieczny.
    > Pozostale gadzety maja markowe zasilacze wiec nie mialem problemu.

    Zyxel NSA310 - zasilacz LEADER ELECTRONICS 12V 2.5A

  • 4. Data: 2015-01-31 10:58:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 10:01, Santana pisze:
    > Z wielką dozą prawdopodobieństwa najmocniejszy do Zyxela a najsłabszy do WD
    > TV Live. Jak pomylisz to i tak nic się nie stanie gdyż wszystko na 12V :)
    Różnica między 1.5A a 3A jest, jakby nie patrzeć, znaczna, więc w
    najgorszym wypadku będzie miał jeden zasilacz mniej. Ja bym raczej
    proponował przyjrzeć się oznaczeniom na urządzeniach, bo często podane
    są parametry źródła zasilania, a jak to nie pomoże, to ściągnąć
    instrukcje i tam będzie na 100% (w specyfikacji).

    Maciek

  • 5. Data: 2015-01-31 15:45:12
    Od: Swift <p...@g...com>

    Witam
    Jednak na etykietkach/tabliczkach jest zazwyczaj podawana moc (pozorna w VA)
    urządzenia.

  • 6. Data: 2015-01-31 18:04:49
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 10:58:43 +0100, Maciek napisał(a):

    > Różnica między 1.5A a 3A jest, jakby nie patrzeć, znaczna, więc w
    > najgorszym wypadku będzie miał jeden zasilacz mniej.

    o, a czemu to niby mialby sie zasilacz zepsuc?

    --
    jg

  • 7. Data: 2015-01-31 19:49:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/01/2015 09:58, Maciek wrote:
> [...]
    > są parametry źródła zasilania, a jak to nie pomoże, to ściągnąć
    > instrukcje i tam będzie na 100% (w specyfikacji).

    Sprawdzalem na urzadzeniach, sprawdzalem w manualach, nie bylo. Wszystkie
    trzy zasilacze sa APD - Asian Power Devices.
    Moze i nic sie nie stanie na krotka mete ale mam zamiar podlaczyc to i a
    zapomniec na klika lat , jak poprzednio, wiec warto byloby to zrobic
    dobrze. Wyslalem maile do Lacie ale pewnie odpisza najwczesniej po weekendzie.

  • 8. Data: 2015-01-31 20:10:09
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/01/2015 14:45, Swift wrote:
    > Witam
    > Jednak na etykietkach/tabliczkach jest zazwyczaj podawana moc (pozorna w VA)
    urządzenia.

    Jest maksymalna i DC output.

  • 9. Data: 2015-01-31 21:50:39
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup

    On 31/01/2015 14:45, Swift wrote:
    > Witam
    > Jednak na etykietkach/tabliczkach jest zazwyczaj podawana moc (pozorna w
    > VA) urządzenia.

    >Jest maksymalna i DC output.

    Kolega Ci napisał że Zyxel 2,5A. Więc teraz już na pewno dysk 3A a WD 1,5A.

  • 10. Data: 2015-01-31 22:23:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/01/2015 20:50, Santana wrote:

    > Kolega Ci napisał że Zyxel 2,5A. Więc teraz już na pewno dysk 3A a WD 1,5A.

    Tak tez podlaczylem.