  • 21. Data: 2011-03-26 12:48:22
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie się sam wyłącza
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-22 21:53, janusz_kk1 pisze:

    > No nie wiem, nic nie wskazuje na niego, jak się płyta
    > wyłączyła to sprawdzałem miernikiem PS-ON i jak naciskałem
    > guzik to tam cały czas było +5V, tak jakby na płycie coś
    > się działo.

    Może być, że płyta jest zwalona trochę bierze za dużo prądu i zwykły
    sprawny zasilacz nie daje rady. Miałem taki przypadek. Wstawiłem
    zasilacz 550W i płyta chodziła jeszcze półtora roku. Może też zasilacz
    jest lekko zwalony i nie daje sobie rady pod większym obciążeniem. Tak
    czy inaczej lepiej spróbować ze sprawnym silnym zasilaczem.

    MD

  • 22. Data: 2011-03-26 12:49:45
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > No nie wiem, nic nie wskazuje na niego, jak się płyta
    > wyłączyła to sprawdzałem miernikiem PS-ON i jak naciskałem
    > guzik to tam cały czas było +5V, tak jakby na płycie coś
    > się działo.

    Może być, że płyta jest trochę zwalona i bierze za dużo prądu więc

  • 23. Data: 2011-03-26 20:52:50
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-03-2011 o 13:49:45 Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest lekko zwalony i nie daje sobie rady pod większym obciążeniem. Tak
    > czy inaczej lepiej spróbować ze sprawnym silnym zasilaczem.
    Też mam takie podejrzenia, zasilacz obciążony oporami pracuje dobrze.
    Zadnych śmieci nie ma na wyjściach, dlatego chyba wyciągne tę płyte i
    podłączę
    na 'górze' i pod pełnym obciążeniem pomierzę, ale na razie musze pralke
    naprawić :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 24. Data: 2011-03-28 05:52:10
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie sie sam wy3?cza
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    > Szybkie wytłumaczenie do Anonima:
    > Nie dopisuj w postach niczego poniżej linii ze znaczkami "-- " (dwa
    > myślniki i spacja), bo większość programów pocztowych przy odpowiadaniu
    > na post wycina automatycznie taką linię i wszystkie kolejne. Ty używasz
    > MS Outlook Express, który jako jedyny nie należy do kategorii "większość
    > programów pocztowych" i ma problem.

    Witam
    Faktycznie! Właśnie mi się tak robi jak zainstalowałem na Outloka nakładkę
    PowerTool. Teraz ju z mój Outlok jest w kategorii "większość programów
    pocztowych". :) Dzięki za wyjaśnienie.

    Robert

  • 25. Data: 2011-04-01 10:05:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 22-03-2011 o 18:42:57 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Padła mi płyta główna w starym PC-ie, kupiłem
    > inną byłem u człowieka i widziałem jak działa.
    > Niestety u mnie po paru minutach się wyłącza i to
    > tak że nie można jej włączyć guzikiem, trzeba całkiem
    > wyłączyć kompa odczekać chwilę i się włączy,
    > czasami pochodzi 20minut czasmi krócej.
    > Wk....jące jest to bo ani windy nie mogę zainstalować
    > ani linuksa, co ciekawe jak testowałem pamięci
    > to chodziła godzinę, i sam ją wyłączyłem.
    > Zasilacz wygląda dobrze, kondesatory ok,
    > typ Deer 400W, płyta to ASRock K7Upgrade-880,
    > procek Athalon Barton 2600, wszystko na domyślnych

    No i sprawa się wyjaśniła, uszkodzony był procesor,
    chciałem sobie przyśpieszyć komp-a i kupiłem szybszego
    Bartona niż miałem, okazało się że ma lekkie ryski, na krawędzi
    czipu, sprzedawca oczywiście zarzekał się że 100% SPRAWNY,
    ale to g.. prawda, włożenie starego procka, uzdrawia sytuację.
    Co ciekawe testy nic nie pokazywały, ale niektóre testy się
    nie uruchamiały (była zwiecha) a windows XP zaraz po starcie wywalał
    niebieski
    ekran IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
    Co ciekawe tak uszkodzony procek uszkodził mi elektronikę dysku, musiałem
    kupić podobny aby przełożyć elektroniki i odzyskać dane, co się udało.
    Teraz wysyłam procka z powrotem sprzedawcy i wysłałem mu maila z info że
    za dysk też mi leci :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 26. Data: 2011-04-01 10:21:31
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-01 12:05, janusz_kk1 pisze:

> [...]
    > kupić podobny aby przełożyć elektroniki i odzyskać dane, co się udało.
    > Teraz wysyłam procka z powrotem sprzedawcy i wysłałem mu maila z info że

    No to jeszcze pochwal się gdy uda ci się odzyskać pieniądze. Powodzenia.

    MD