  • 11. Data: 2011-03-23 08:23:54
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie się sam wyłącza
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-03-2011 o 08:58:30 Irokez <n...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to co płyta wyłączyła zasilacz czy zasilacz sam się wyłącza?
    > Bo nie wiem czego szukać, wyciągłem zasilacz i jeszcze go 'macam'
    > może coś znajdę choć wątpię.
    >>

    > No chyba jasno napisałem że zasilacz zrobił mi numer?
    >
    > Co za różnica czy płyta wyłacza zasilacz czy on sam jak wszystko martwe
    > się robiło po chwili? Po wymianie zasilacza na nowy działa już od
    > miesiąca.
    > Kombinujesz nie wiem po co.. pożycz od kumpla zasilacz i podmień.
    No właśnie nie mam od kogo pożyczyć, i tu mam problem.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-03-23 09:22:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    No właśnie nie mam od kogo pożyczyć, i tu mam problem.

    No to zadzwon do kumpla że wpadasz do niego z czteropakiem i pudłem,
    Pogadacie, wypijecie soczek chwielowy i jeszcze przy okazji zasilacz jego
    przetestujesz u siebie.

    Bo na tą chwile to szklana kula ma wolne

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2011-03-23 13:28:30
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    janusz_kk1 nabazgrał(a):

    > No masz rację kupiłem 3 kostki i jedna była uszkodzona,
    > zostały dwie które jak testowałem to chodził godzinę
    > aż wyłączyłem, a jak chciałem system postawić to się
    > po paru minutach wyłączył i przy XP i przy linuxie.
    > Dlatego jednak podejrzewam płytę.

    Miałem ostatnio podobny przypadek.
    Okazało się , że jedno z gniazd pamięci ma jakieś niekontakty i efekt
    był taki jak opisywałeś.
    Skończyło się tym, że to gniazdo zostawiłem puste, a w inne założyłem
    większą kość dla równowagi. I skończyły się problemy.

    G.B.

  • 14. Data: 2011-03-23 13:32:34
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    janusz_kk1 nabazgrał(a):

    Rozważ jeszcze to co napisał anonim.
    Kiedyś u kumpla zrobił się nagar na bezpieczniku topikowym, i niby
    wszystko działało, napięcie ok, ale komp się wyłączaczał. Po wymianie
    bezpiecznika i wyczyszczeniu styków problemy zniknęły jak ręką odjął.

    G.B.

  • 15. Data: 2011-03-24 09:51:18
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie sie sam wy3?cza
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Dnia 23-03-2011 o 07:57:48 Anonim <a...@n...mam.emaila> napisał(a):

    > Komputer mam
    > podłączony przez porządną listwe z filtrami. spróbuj podłączyc kompa
    > przez
    > przedłużacz (alba zatachaj go do innego pokoju) najlepiej do gniazdka "z
    > innego" bezpiecznika/fazy. Chałupka z wielkiej płyty lata 70te.

    Po 1. Nie odpowiadaj w stopce bo trudno cie zacytować.
    2. Mieszkam w nowym domu i instalację mam sprawną, wszystko podłączone
    do jednej listwy z wyłącznikiem.
    Także to na pewno nie to.
    --
    Pozdr
    JanuszK

    1. Nie odpowiadałem w stopce a jedynie pod Twoim postem. Jeśli uważasz
    inaczej to napisz jaka długa jest Twoja stopka? ile ma wersów? Na przyszłość
    będę się pilnował.
    2. Próbowałem zwrócić Ci uwagę że jeśli rzeczy oczywiste są wykluczane,
    należy przypatrzyć się dalej, bardziej ogólnie. A bardziej ogólnie dla
    Twojego problemu jest sieć energetyczna, która również może powodować
    podobne objawy jakie masz z własnym sprzętem. Argument nowego domu do mnie
    nietrafia, ale skoro uważasz że masz tam dobrze - znaczy sie że masz sprawną
    instalacje.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 16. Data: 2011-03-24 10:28:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Anonim,

    Thursday, March 24, 2011, 10:51:18 AM, you wrote:

    [.........]

    Komu robisz na złość uparcie odpowiadając poniżej linii odcięcia?
    Tylko i wyłącznie sobie samemu, bo nikt nie będzie chciał z Tobą
    gadać, gdy musi dokonywać specjalnych zabiegów, żeby odzyskać cytat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-03-24 11:55:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-03-2011 o 10:51:18 Anonim <a...@n...mam.emaila> napisał(a):

    > 1. Nie odpowiadałem w stopce a jedynie pod Twoim postem.

    Przyjżyj się dokłądnie swojemu postowi bo znowu odpowiadasz w stopce

    3

    > 2. Próbowałem zwrócić Ci uwagę że jeśli rzeczy oczywiste są wykluczane,
    > należy przypatrzyć się dalej, bardziej ogólnie. A bardziej ogólnie dla
    > Twojego problemu jest sieć energetyczna,
    Juz ci napisałem że nie sieć, poprzednia płyta na tym samym zasilaczu
    działała
    bez problemu.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 18. Data: 2011-03-25 07:18:56
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

> [...]
    > Tylko i wyłącznie sobie samemu, bo nikt nie będzie chciał z Tobą
    > gadać, gdy musi dokonywać specjalnych zabiegów, żeby odzyskać cytat.

    Witam
    Jestem daleki od robieniu komukolwiek na złość. Poprostu takie pisanie
    odpowiedzi wynikało z mojej niewiedzy. Czy teraz moja odpowiedź jest
    poprawna? Mam nadzieje że tak, przepraszam i dziękuję za zwrócenie uwagi.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 19. Data: 2011-03-26 08:50:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-24 12:55 janusz_kk1 napisał(a):

    > Przyjżyj się dokłądnie swojemu postowi bo znowu odpowiadasz w stopce

    Szybkie wytłumaczenie do Anonima:
    Nie dopisuj w postach niczego poniżej linii ze znaczkami "-- " (dwa
    myślniki i spacja), bo większość programów pocztowych przy odpowiadaniu
    na post wycina automatycznie taką linię i wszystkie kolejne. Ty używasz
    MS Outlook Express, który jako jedyny nie należy do kategorii "większość
    programów pocztowych" i ma problem.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 20. Data: 2011-03-26 12:43:40
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-22 21:53, janusz_kk1 pisze:

    > No nie wiem, nic nie wskazuje na niego, jak się płyta
    > wyłączyła to sprawdzałem miernikiem PS-ON i jak naciskałem
    > guzik to tam cały czas było +5V, tak jakby na płycie coś
    > się działo.

    Może być, że płyta jest trochę bierze za dużo prądu i zwykły sprawny
    zasilacz nie daje rady. Miałem taki przypadek. Wstawiłęm zasilacz 550W i
    opłyta chodziła jeszcze półtora roku. Moze też zaasilacz jest lekko
    zwalony i nie daje sobie rady pod większym obciążeniem. Tak czy inaczej
    lepiej spróbować ze sprawnym silnym zasilaczem.

    MD