  • Data: 2011-03-24 09:51:18
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie sie sam wy3?cza
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vssetal21cvm6g@lap...
    Dnia 23-03-2011 o 07:57:48 Anonim <a...@n...mam.emaila> napisał(a):

    > Komputer mam
    > podłączony przez porządną listwe z filtrami. spróbuj podłączyc kompa
    > przez
    > przedłużacz (alba zatachaj go do innego pokoju) najlepiej do gniazdka "z
    > innego" bezpiecznika/fazy. Chałupka z wielkiej płyty lata 70te.

    Po 1. Nie odpowiadaj w stopce bo trudno cie zacytować.
    2. Mieszkam w nowym domu i instalację mam sprawną, wszystko podłączone
    do jednej listwy z wyłącznikiem.
    Także to na pewno nie to.
    --
    Pozdr
    JanuszK

    1. Nie odpowiadałem w stopce a jedynie pod Twoim postem. Jeśli uważasz
    inaczej to napisz jaka długa jest Twoja stopka? ile ma wersów? Na przyszłość
    będę się pilnował.
    2. Próbowałem zwrócić Ci uwagę że jeśli rzeczy oczywiste są wykluczane,
    należy przypatrzyć się dalej, bardziej ogólnie. A bardziej ogólnie dla
    Twojego problemu jest sieć energetyczna, która również może powodować
    podobne objawy jakie masz z własnym sprzętem. Argument nowego domu do mnie
    nietrafia, ale skoro uważasz że masz tam dobrze - znaczy sie że masz sprawną
    instalacje.

    Pozdrawiam
    Robert