    Date: Tue, 14 May 2013 23:36:21 +0200
    From: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilacz sieciowy do Raspberri Pi B

    W dniu 2013-05-12 23:05 Andrzej napisał(a):

    > Miałem podobny kłopot po nabyciu produktu zasilaczopodobnego na giełdzie.
    > Po zakupie na tymże Wolumenie zasilacza f-my Konig 5V/1A nie mam żadnych
    > problemów.

    No właśnie problem wynika z technicznej ignorancji większości
    sprzedawców. Opisują coś jako zasilacz 5V 2A a po rozpakowaniu przesyłki
    okazuje się, że jak byk jest napisane na obudowie "charger". Ściema
    absolutna. Ale odsyłać mi się nie chce bo zużyję do ładowania telefonu.

    Kolejny do testów przyszedł zamówiony "zasilacz stabilizowany" 5V 2A,
    teoretycznie do routerów. Na oko wygląda porządnie, przewód już nie o
    przekroju zero.nic, zakończony jednak tym razem wtyczką DC 2,1/5,5.

    No i zastanawiam się, czy ucinać i dolutowywać kawałek z microUSB, czy
    może lepiej do obudowy RPi dokręcić gniazdko DC połączone przewodami z
    pinami GPIO (5V i GND)? Takie alternatywne wejście zasilania.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/