  • 11. Data: 2009-05-23 16:09:12
    Temat: Re: Zasilacz potrzebny...[crosspost]
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Qlfon pisze:
    > Myslisz ze dwa urzadzenia na jeden kontroler na tym Asrocku to juz
    > bedzie przesada? Psiakosc - IDE robia na odwal sie a zlacze do FDD jak
    > zylo tak zyje:( Gdzie tu sens?

    Możesz próbować ustawiać każde z tych urządzeń na CABLE SELECT, jest
    trochę lepiej ( tzn. problemy występują rzadziej ) Całkowicie dobrze
    jednak nie jest w żadnej konfiguracji ( wg. moich zmagań z tym problemem
    oczywiście )
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 12. Data: 2009-05-23 22:49:35
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Qlfon <r...@l...pl> zwrócił błąd:

    > Myslisz ze dwa urzadzenia na jeden kontroler na tym Asrocku to juz
    > bedzie przesada? Psiakosc - IDE robia na odwal sie a zlacze do FDD jak
    > zylo tak zyje:( Gdzie tu sens?

    A sprawdzałeś jak działa to FDD? Ja od kilku lat nie, ale pamiętam że
    wtedy już były problemy. Wtedy zrzucałem to na producentów dyskietek,
    ale teraz nie jestem pewien... ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2009-05-23 23:10:18
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Viking wrote:
    > tagan, kiedys kupowalem chiefteki do pierwszego tagana:)

    Też kupowałem Chiefteki, do pierwszego Seasonica. :-)
    A Corsair pod blachami to Seasonic. Złożyłem już sporo
    komputerów na różnej maści Corsairach, sam w domu mam
    w jednym kompie Seasonica, w drugim Corsaira, świetne
    zasilacze i do tego bardzo ciche. :-)

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 14. Data: 2009-05-24 09:24:36
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 22 May 2009 12:41:47 +0200, Qlfon napisał(a):

    > Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci
    > do tego zestawu?
    Podepnę się pod wątek...
    Antec TruePower New 550W TP-550
    http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Type=MQ=
    =&id=MTc1OA==
    Szukam czegoś maksymalnie cichego na lata.
    Pieniądze spore i nie wiem czy warto. Posiada ktoś?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2009-05-24 09:48:42
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 23-05-2009 o 11:34 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

    > Bo ten Asrock ma tylko:
    > "1 x ATA133 IDE connector (supports 2 x IDE devices)"?
    > Chociaż pewnikiem ta 320-tka jest SATA.

    Ja rozwiązałem problem kupując przejściówkę podobną do tej:
    http://www.allegro.pl/item621045651_super_przejsciow
    ka_sata_to_ide_ide_to_sata.html
    Drugi rok chodzi na dysku, problemów nie stwierdziłem.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 16. Data: 2009-05-24 13:08:48
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > komputerów na różnej maści Corsairach, sam w domu mam
    > w jednym kompie Seasonica, w drugim Corsaira, świetne

    tak, ale nie jest wentyl glosny tam?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 17. Data: 2009-05-24 16:29:04
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Viking <j...@n...poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

    > tak, ale nie jest wentyl glosny tam?

    Wg. niektórych jest - po pewnym czasie (kilka miesięcy). Ja używam
    Corsaira - Seasonica bez problemu od prawie roku i mogę przy nim spać.
    Mała uwaga - nie wszystkie Corsairy to są Seasoniki.

  • 18. Data: 2009-05-24 23:53:50
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote in message

    > Wg. niektórych jest - po pewnym czasie (kilka miesięcy). Ja używam
    > Corsaira - Seasonica bez problemu od prawie roku i mogę przy nim spać.
    > Mała uwaga - nie wszystkie Corsairy to są Seasoniki.

    no wlasnie tez taka opinie znam, swoja droga n kij mi cichy tagan jak wentyl
    na karcie mi nie pozwala spac:D
    na szczescie spie w innym pokoju:P

  • 19. Data: 2009-05-25 07:52:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Viking" napisał:
    > tak, ale nie jest wentyl glosny tam?

    Mój Seasonic ma już około 2 latek i nadal jest bardzo cichy. Największy
    hałas
    w moim PC generują dyski mimo, że są miękko zamocowane.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 20. Data: 2009-05-25 08:28:46
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie tez taka opinie znam, swoja droga n kij mi cichy tagan jak wentyl
    > na karcie mi nie pozwala spac:D
    > na szczescie spie w innym pokoju:P
    To co Ty masz za wentylator?
    Ja tam śpię jak niemowlę w mieszkaniu przy drodze krajowej nr1 gdzie trochę tych
    tirów przejeżdża, do tego tramwaje, autobusy, jest linia kolejowa, więc to czy
    można czy nie można spać przy wentylatorze z komputera jest chyba słabym
    wyznacznikiem ;-)