  • Data: 2011-12-03 14:15:43
    Temat: Re: Zasilacz do routera- jakim go zastąpić?
    Od: " sluzbowo" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heniutek <j...@w...pl> napisał(a):

    > http://allegro.pl/zasilacz-wtyczkowy-12v-1-2a-15w-dc
    -2-5-5-5-
    i1934822655.html

    Taki sam (kupiony u tego samego sprzedawcy) od 2 tygodni robi u mnie za
    zastępnik po padniętym zasilaczu do skanera HP. Jak dotychczas sprawuje się
    bez zarzutu. Sprzedawcę również mogę polecić (było szybko i przesyłka w
    normalnej cenie).

    Mógłbyś spokojnie kupić ten słabszy:

    http://allegro.pl/zasilacz-do-pasow-vibroaction-vibr
    atone-1000ma-12v-
    i1940123893.html

    ale za przesyłkę zapłacisz jak za zboże, więc nie ma sensu... Więc kup ten, co
    ja.

    Pozdrawiam, Paweł