  • Data: 2020-08-28 15:59:47
    Temat: Re: Zasilacz buforowy w ładnej obudowie
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2020 o 12:09, yabba pisze:
> [...]
    y-13-8v-1-5a-7ah.html

    > Jest też wersja na 3A.

    Niestety ale "ładna" obudowa na akumulator 7A 12V będzie dużo ponad
    100zł kosztować.
    Zwykłe obudowy dostępne w handlu są idealne do warsztatu czy na halę
    produkcyjną a nie do domu.
    Żeby to wyglądało musi być w stylu mieszkania lub np. udawać zegar.

    Widziałem raz repeater WiFi schowany za zegarem ale zegar działał i miał
    tylko o 3cm grubszy spód.
    Niestety schować żelówkę będzie ciężko. Łatwiej wykuć w ścianie i zakryć
    na wierzchu np. obrazkiem.
    Pytanie gdzie to ma być i co jest w okolicy bo coś ma zasilać i co to
    będzie to coś?
    Możesz zdradzić po co na widoku pchać zasilacz?
    Nie można go schować na szafie czy pod sufitem?

    --
    pzdr, j.r.