  • Data: 2012-01-30 00:19:05
    Temat: Re: Zasilacz bez wentylatora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Animka" jg4knf$kov$...@n...news.atman.pl

    > Ja komputer i wiatraki odkurzałam przez jakieś 2 lata tylko z wierzchu, a jak
    zdjęłam obudowę to się normalnie przestraszyłam.
    > Wiatraki i

    Od jakiegoś czasu z wierzchu odkurzam notebook niemal codziennie. :)
    Wczoraj odkurzyłem także po rozkręceniu obudowy. :) Efekt jest!!!
    Temperatura na CPU spada poniżej 60°C, gdy w mieszkaniu mam 23°C. :)

    > zasilacz (cos z dziurkami) były tak oblepione kurzem, że trzeba było dodatkowo
    skrobać , myć i dalej odkurzać. Miałam w mieszkaniu
    > papugi (już nie mam obecnie) i pióra latały wszędzie. Niestety nie mogłam się
    dostac do dysku i dwóch nagrywarek, bo tak są
    > obudowane żelaztwem z jakimiś dziwnymi śrubami, że nie wiedziałam po prostu jak się
    do tego dostać. A kurz tam napewno jest,
    > jedna nagrywarka light scribe szwankuje i nie mogę jej soczewki przeczyćcić. Moje
    plany spełzły prawie na niczym bo najważniejsze
    > były te nagrywarki. Na dodatek w czytniku siedzi maleńka karta micro USB (wpadła
    sobie-przebiła swój adapter na USB) no i do tego
    > czytnika też się nie mogłam dostać, żeby ją wyciągnąć. Kupiłam co prawda nową,
    lepszą kartę do telefonu, ale jeden czytnik do kart
    > mam nieczynny. Jestem załamana. Nagrywarke nową-zewnętrzną też mam, ale mnie nie
    cieszy to, że ta w komputerze mi szwankuje.

    Mnie nic nie szwankuje. :) (poza moim kręgosłupem, który ćwiczę codziennie)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'