  • 11. Data: 2013-01-13 17:14:27
    Temat: Re: Zasilacz TRACER BE COOL 620W
    Od: Gobzo <b...@g...com>

    Dokładnie taka konfiguracja:

    i5-3570
    16GB
    SSD120GB
    HDD 1TB
    GTX660

    Komputer nie bedzie podkrecany.

  • 12. Data: 2013-01-13 17:23:16
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-01-13 17:14, Gobzo pisze:
    > Dokładnie taka konfiguracja:
    >
    > i5-3570
    > 16GB
    > SSD120GB
    > HDD 1TB
    > GTX660
    >
    > Komputer nie bedzie podkrecany.
    Na to wystarczy aż nadto 300W, bo karta bierze góra 120W a reszta tyle
    co nic.

  • 13. Data: 2013-01-13 20:17:09
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-13, Gobzo <b...@g...com> wrote:
    > Tak jak pisałem, taki jest w zestawie. naprawde jest taki tragiczny?

    Po pierwsze: cytuj poprawnie (co to za plaga ostatnio...?).

    Po drugie: to niech Ci wsadzą inny. Wszystkie mniejsze firmy
    bez problemu wymieniają pojedyncze części za dopłatą (a większe
    typu Dell po prostu montują dobre od razu).

    > Myslalem ze 620w spokojnie starczy...w gry gram weekendowo, a tak to
    > praca internet - apliakcje biurowe, graficzne od czasu do czasu.

    Nie chodzi o moc tylko o stabilną pracę.

    > Dziennie komputer bedzie chodzil ok 12 godzin

    No to będziesz miał istotnie większą szansę na problem niż
    ktoś używający kompa 3h na dobę. Poza tym to bez znaczenia.

    pozdrawiam,
    PK

  • 14. Data: 2013-01-13 20:18:35
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-13, Gobzo <b...@g...com> wrote:
    > Dokładnie taka konfiguracja:

> [...]

    To pewnie dołączysz do grupy "SSD padł mi po 2 miesiącach".
    :P

    pozdrawiam,
    PK

  • 15. Data: 2013-01-14 06:00:26
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Day 13 Jan 2013 19:18:35 GMT, PK wrote:

    > To pewnie dołączysz do grupy "SSD padł mi po 2 miesiącach".
    > :P

    A to niby dlaczego?

    --
    bzyk | artur.frydel [at] gmail.com
    Gość w dom, żona w ciąży!

  • 16. Data: 2013-01-14 19:25:08
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości
    > On 2013-01-13, Gobzo <b...@g...com> wrote:

    > Czy dorzucenie 150 zł do czegoś markowego rozbije Ci domowy budżet?
    > (np.: Seasonic, be quiet!, Chieftec, Antec)
    >
    > Zasilacze się nie bardzo starzeją. Lepiej kupić jakiś solidny z zapasem.

    Z tym solidnym to jest różnie, dzisiaj w pracy nie uruchomił mi się 5-letni
    Chieftec 400W (nawet przez zwarcie na krótko zielonego z czarnym), natomiast
    jak na złość Codegen 300W, Modecom'y od 300 do 400W działają bezawaryjnie
    ok. 8 - 10 lat. ;-)