  • Data: 2009-08-24 10:26:25
    Temat: Re: Zasilacz Low Drop 13,8V 20A
    Od: "kola" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Już pisałem wyżej, ze posiadam zasilacz liniowy 13,8V 20A, ale wykonałem go
    w 1990r. Jet na uA723 i parowanych ( z kilkudziesiąciu sztuk ) 3x KD502.
    Różnica napięc wynosi ok 5V, niżej nie dało rady zejść.Na wyjsciu mam
    kilkuset amperowy tyrystor, który w razie czego , robi zwarcie i przepala
    bezpiecznik. Teraz chciał bym zrobić jakiś nowszy,żeby różnica napięc nie
    była większa jak np 2V, co daje bardzo dużą różnicę w stratach na wymuszone
    chłodzenie radiatora.A propo odkłócenia klawiatury, to ja sobie nie
    poradziłem, pozakładałem w srodku na każdy kabelek po kilka rdzeni fi 6mm i
    później na główny kabel większy rdzeń. Poziom zakłóceń się tylko trochę
    zmniejszył.