  • 1. Data: 2009-03-27 22:24:37
    Temat: Zasilacz ATX - cichy
    Od: "Grzechu" <m...@m...pl>

    Chcialbym wlozyc do kompa troche lepszy zasilacz
    Do wydania mam 200PLN
    Konfiguracja kompa:
    A64 3000, plyta Gigabyte K8N51GMF9 (uzywam zintegrowanej grafy), HDD,
    DVD-RW.
    Konfiguracja ta obecnie pracuje na zasilaczu 300W za 25zł, wiec moc
    zasilacza jest mi obojetna.

    Natomiast bardzo liczy sie dla mnie:
    -duzy wentylator zlokalizowany nad procesorem
    -cisza zarowno wentylatora jak i elementow indukcyjnych (minimum piskow,
    szmerow itp).
    -wysoka sprawnosc, mile widziane aktywne PFC.

    Co polecacie z tych dostepnych na allegro?

  • 2. Data: 2009-03-27 23:52:00
    Temat: Re: Zasilacz ATX - cichy
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 23:24:37 +0100, Grzechu napisał(a):

> [...]
    > szmerow itp).
    > -wysoka sprawnosc, mile widziane aktywne PFC.

    Jest spory problem z wysokowydajnymi zasilaczami o małej mocy. Myślę, że
    be quiet Pure Power 300W będzie Ci odpowiadał. To dość nowy i budżetowy
    (jak na be quiet!) model, nie spotkałem się z opinią cichofilów na jego
    temat, ale marka cieszy się dużym szacunkiem.

    > Co polecacie z tych dostepnych na allegro?

    A czemu akurat na allegro? Znalazłem tam 1 ofertę tego zasilacza i jest ona
    sporo droższa od znanych sklepów internetowych (zenfist.pl, zasilacze.info,
    cooling.pl)

    --
    GLaF