  • 71. Data: 2020-02-28 12:43:14
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-02-28 11:42, Jarosław Sokołowski wrote:

    > No nie wiem, nie wiem. Czytałem jedną książkę, był w niej rysunek
    > kolorową kredką przedstawiający węża boa, który połknął słonia.

    "dorośli mówili, że to kapelusz"

    W.

  • 72. Data: 2020-02-28 12:59:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Najlepiej wyłapać wysterylizować i mogą wrócić. Będziesz miał spokój.
    > Gminy maja kasę na to. Nawet użyczają klatek-pułapek.

    Te koty podobno są pod opieką gminy (są ludzie na działkach obok, którzy
    się nimi opiekują, i podobno dostają karmę albo kasę na karmę z gminy).
    Muszę się dowiedzieć, czy nie były już wysterylizowane, tylko ciężko kogoś
    teraz na tych działkach spotkać (w końcu zima).

  • 73. Data: 2020-02-28 13:01:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > No nie wiem, nie wiem. Czytałem jedną książkę, był w niej rysunek
    > kolorową kredką przedstawiający węża boa, który połknął słonia.

    Też czytałem, ale dawno, chyba od tego czasu już strawił.

  • 74. Data: 2020-02-28 13:27:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > "dorośli mówili, że to kapelusz"

    Im zawsze trzeba wszystko tłumaczyć.

    --
    Jarek

  • 75. Data: 2020-02-28 13:40:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-28 o 12:59, Queequeg pisze:

> [...]
    > Muszę się dowiedzieć, czy nie były już wysterylizowane, tylko ciężko kogoś
    > teraz na tych działkach spotkać (w końcu zima).

    Jak gmina daje kasę na żarcie, to raczej powinny być wysterylizowane i
    zaczipowane.
    Może złożysz na szybko jakiś czytnik i sprawdzisz? :-)

    Robert

  • 76. Data: 2020-02-28 14:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    .
    >A dobra, pochwalę się :
    >Oto ta słynna para :
    >https://zapodaj.net/734076144721c.jpg.html

    >A to ciekawostka - jeden z 20 gości, którzy w zeszłym roku przybyli
    >niespodzianie i zamieszkali w garażu na zimę.
    >https://zapodaj.net/3db7a8b69a587.jpg.html

    >Wszyscy zostali wyłapani, przetrzymani do wiosny w obozie
    >przejściowym i zwolnieni do lasu w marcu :)

    Bylo ich zapoznac z kotami :-)

    J.

  • 77. Data: 2020-02-28 15:45:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 14:45:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Bylo ich zapoznac z kotami :-)

    Darmowy zimowy karmnik dla kota + od razu nieco fitnessu.
    Wstawiasz do garażu kocie żarcie, ale zabezpieczone przed zjedzeniem również przez
    kota - i wpuszczasz kota. Żarcie przychodzi samo ;>

  • 78. Data: 2020-02-28 16:40:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > Darmowy zimowy karmnik dla kota + od razu nieco fitnessu.
    > Wstawiasz do garażu kocie żarcie, ale zabezpieczone przed
    > zjedzeniem również przez kota - i wpuszczasz kota.
    > Żarcie przychodzi samo ;>

    Free energy.

    --
    Jarek

  • 79. Data: 2020-02-28 16:52:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 16:45:02 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Free energy.

    Ze słońca, free dla każdego - problem tylko w tym, że przetwórnie zwykle nie są free,
    a tutaj proszę - gratis - i to nawet bez żadnej elektroniki.
    Żeby nie było totalnie NTG, to zaproponuję zrobienie jakiego automatycznego licznika
    kalorii pochłanianych oraz zużywanych przy tych czynnościach przez kota, bo jeszcze
    się okaże, że bidulek jednak schudnie do wiosny.

  • 80. Data: 2020-02-28 18:03:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Koty to twarde bestie, nie dają się zabić. Jeśli pan oberlejtnant
    > każe go zgładzić, to trzeba będzie wsadzić mu łeb między drzwi
    > i mocno szarpnąć za ogon, bo inaczej to nie pójdzie.

    Widzę, że kolega też zna Szwejka na pamięć :)

    Ja to czasem cytuję żonie, jak mnie wkurzy ta ruda bestia (Ramzes
    znaczy, nie żona). Znaczy żona akurat ostatnio też ruda, ale o kota mi
    chodzi tym razem.

    Ale jak jej to mówię, to potem jest afera "ty sadysto psychopatyczny !".
    I nie rozumiem czemu, skoro ona przecież lubi takich właśnie...