  • 51. Data: 2020-02-27 17:27:43
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Brexit robi. Na miarę swoich możliwości, pół mera od kuwety, więcej nie ujdzie.

    Ta, to do niego podobne :)

  • 52. Data: 2020-02-27 18:20:36
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 10:13:18 UTC-6 użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    >
    > Kuwety stoją pod schodami i ich nie widać. A on robi obok - na widoku :)
    > Nie wiem, może potrzebuje widowni czy jak ?

    Upewnij sie ze mu nie smierdza.
    Mozesz nawet kupic nowa a miejsce zmienic. Moze mu sie miejsce nie podoba.

    No i zwirek/trociny moga mu sie tez nie podobac. Szczegolnie jak futro dlugie i potem
    trzeba sie z tego wyczyscic.

  • 53. Data: 2020-02-27 22:16:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > ja to bym się może nawet i skusił, bo jakoś mam z nim słabą więź ( co
    > innego z drugim kotem, który jest równie przepiękny, ale też i mądry i
    > inteligentny, wrażliwy, uczuciowy, choć też psychopatyczny i
    > pierdolnięty ale jednak także empatyczny i przywiązany...).

    O widzisz, a może kot to wyczuwa i to to go stresuje? Ale coś w tym jest,
    miałem w życiu więzi z różnymi kotami (nie mogę powiedzieć, że "miałem
    kota", bo to były dokarmiane koty bezdomne) i niektóre są takie, że od
    razu ta więź jest a niektóre... niektóre po prostu się karmi, są bo są.

    > Niestety - żona go uwielbia. Ona uwielbia wszystko żywe.

    Kup jej węża. Poważnie mówię. Wąż nie ma humorów. Kot może chcieć przyjść,
    ale może nie chcieć, a wąż... weźmiesz, to będzie po tobie pełzał,
    odłożysz, to będzie pełzał w pudełku. I mało je. I nie miauczy. I można
    użyć jako sznura. Same zalety.

    > Może i dobrze, bo też nie jestem ładny.

    Ale może masz inne zalety :)

  • 54. Data: 2020-02-27 22:18:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Czasem zaglądam na wykop.pl - żeby poczytać newsy, poobrażać kogoś itp.
    > Ogólnie dla rozrywki.
    >
    > Tam na twoje uwagi napisaliby ci "NIE ZESRAJ SIĘ".

    Raczej:

    ! USUŃ KONTO

  • 55. Data: 2020-02-28 01:38:12
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako sundayman <s...@p...onet.pl>
    w artykule <news:r38pqu$3oebs$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:

    > No jak wyżej pisałem. Po prostu na bezczela wali kupę ( bogu dzięki
    > takie w miarę suchawe bobki ) na podłodze, nawet nie tuż obok tych
    > kuwet, tylko pół metra dalej.

    Suche bobki to diagnoza. Musisz kotu zmienić dietę. Wiecej paszy
    treściwej.

    > No zabić drania to mało.

    Jeśli tak piszesz o sobie, to niewątpliwie masz rację.

    > Właściwie, to wystarczyłoby przestać pilnować, żeby nie spierdzielił
    > z domu - bo on ma duże ciśnienie ucieczkowe.

    Ma ciśnienie na dupę. Dosłownie.

    > Jak tylko się otworzy drzwi na taras to pcha tą swoją śliczną mordę.
    > Ze 3 razy musiałem go ganiać po działce.

    Dlaczego mu przeszkadzasz? Kot czuje, że ma zatwardzenie, więc chce się
    nażreć trawy czy innego zielska na rozwolnienie. Jak go mocno przyprze,
    nie pogardzi nawet kolczastym kaktusem.

    > ale to najgłupszy egzemplarz jaki miałem :)
    > Albo - po prostu robi to celowo kutafon.

    Chyba znowu piszesz o sobie.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 56. Data: 2020-02-28 04:10:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Suche bobki to diagnoza. Musisz kotu zmienić dietę. Wiecej paszy
    > treściwej.

    Nie no, bez przesady. Aż takie suche nie są :)

    > Ma ciśnienie na dupę. Dosłownie.

    Nieee. On po prostu jest bardzo ciekawski i aktywny. I jak pisałem
    pozbawiony strachu całkowicie - to jest egzemplarz pt. "Kurwa, jestem
    taki piękny i zajebisty - wszyscy mnie kochają ! Co mi się może stać
    ??". Do głowy by mu nie przyszło, że tam coś mu się może przydarzyć.

    Drugie kocisko ma odwrotnie - toleruje tylko mnie i żonę. Poza tym ludzi
    nienawidzi. Drugiego kota też :)

    > nażreć trawy czy innego zielska na rozwolnienie. Jak go mocno przyprze,
    > nie pogardzi nawet kolczastym kaktusem.

    Nie ma żadnego zatwardzenia. Wszystko działa poprawnie.
    Zresztą one mają kupowaną trawkę - ale jakoś wielkiego zainteresowania
    nie ma. Co innego, jeśli dam żonie kwiaty - ooo, wtedy to jest bardzo
    ciekawe i koniecznie trzeba obgryźć. obślinić i wypieprzyć na podłogę wazon.

    > Chyba znowu piszesz o sobie.

    No co ci poradzę ?
    Ja jestem kociarz od urodzenia. Miałem kotów sporo.
    W dzieciństwie dachowce a potem kupowane z rodowodami zawsze.
    Perska kotka przeżyła mi u rodziców 19 lat. Świetne kocisko było. I
    mądre jak pies albo i lepiej. Od czasu od kiedy mieszkam w domu mamy też
    dwa psy, ale ja psiarzem nie bardzo jestem.

    Ramzes czyli ten brytyjczyk - no jest uroczy. Ale w porównaniu z Damaris
    ( kotka syjam nowego typu ) , którą mamy już 13 lat to naprawdę jest
    głupkowaty. On jest takim odpowiednikiem ładnej ale pustej blondynki :)

    Co do tego robienia poza kuwetą, to niestety ma tak od małego.
    Myślę, że został nieprawidłowo nauczony czy coś.

    On był kupiony właściwie dla moich rodziców po tym jak wspomniana kotka
    19-letnia zeszła ze świata. Ale nie mogli sobie dać z nim rady - właśnie
    z tego powodu, że notorycznie robił poza kuwetą. Wtedy to naprawdę
    notorycznie.

    Więc wziąłem go do siebie "na wychowanie" - i potem miał do nich wrócić.
    Ale już nie wrócił. Teraz na szczęście robi niezbyt często na podłogę -
    ale zdarza się.

    Próbowaliśmy różnych kuwet, różnych żwirków itp. Naczytałem się o tym, z
    weterynarzem rozmawialiśmy - no niestety jest jak jest.

    Tak, że nie musisz stawać w obronie kotów :)

  • 57. Data: 2020-02-28 04:23:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > O widzisz, a może kot to wyczuwa i to to go stresuje?

    Moim zdaniem o nie wie co to stres :)
    W życiu nie widziałem go zestresowanego czy wystraszonego.
    Można po nim jeździć odkurzaczem na przykład - nie ma problemu.

    A drugi kot spieprza w podskokach na dźwięk wyciągania odkurzacza.
    Dlaczego ? Nie wiadomo. Nikt mu nigdy nic nie zrobił. A chodzi
    zestresowany ciągle i oko mu lata. Znaczy jej :)
    Ale taka już była jak ją braliśmy. Inne kotki były towarzyskie i kontaktowe.

    A ona siedziała pod krzesłem i wyglądała na wystraszoną psychopatkę.
    Wtedy powiedziałem słynne słowa do żony - "będziemy ją tak długo kochać,
    aż ona nas w końcu pokocha" :)

    No i tak się stało. Przez nią przestaliśmy na dłużej wyjeżdżać, bo jak
    pierwszy raz ją zostawiliśmy na 2 tygodnie ( oczywiście rodzice
    przychodzili, karmili itp ) - to jak wróciliśmy był psychiczny wrak
    kota. W życiu nie miałem kota, który był tak związany z nami.
    Co nie zmienia faktu, że jest psychopatką wybitną.

> [...]
    > ale może nie chcieć, a wąż... weźmiesz, to będzie po tobie pełzał,
    > odłożysz, to będzie pełzał w pudełku. I mało je. I nie miauczy. I można

    Pomysł ciekawy, ale mam już dość zwierząt :)
    Co do kotów - nie ma szansy, żeby posiedzieć bez nich.
    Jak się woła rudego - to leci w podskokach.
    Damaris niekoniecznie - ale za to wystarczy, że usiądziemy razem z żoną,
    to ona zaraz przylatuje i musi siedzieć między nami.
    Żeby się służba czasem sobą nie zajmowała.

    Ogólnie - koty są zsocjalizowane maksymalnie.
    Nie mogę sypialni zamknąć rano z kotami na zewnątrz, bo jest taki
    dobijanie się do drzwi, jakby kurwa od tego ich życie zależało.

    > Ale może masz inne zalety :)

    Żona studiowała resocjalizację. Ogólnie ma zainteresowanie jednostkami z
    problemami psychiatrycznymi i skrzywionymi i różnymi dziwolągami.
    Mam wrażenie, że to tłumaczy w dużej mierze dlaczego jest ze mną...

  • 58. Data: 2020-02-28 04:39:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2020 21:16:48 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

> [...]
    > ale może nie chcieć, a wąż... weźmiesz, to będzie po tobie pełzał,
    > odłożysz, to będzie pełzał w pudełku. I mało je. I nie miauczy. I można

    Ale nauczy sie sr** do kuwety ?

    J.

  • 59. Data: 2020-02-28 04:54:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A dobra, pochwalę się :

    Oto ta słynna para :
    https://zapodaj.net/734076144721c.jpg.html

    Po lewej kotka Damaris, po prawej omawiany szeroko zasraniec Ramzes (
    widać chyba, że samiec ).

    Układ jest taki : on kochą ją ( bo kocha wszystkich ).
    Ona go nienawidzi ( czasem tylko toleruje niechętnie ) i często leje po
    mordzie.

    To zdjęcia pokazuje typowy stan psychiczny Damaris :
    https://zapodaj.net/afeb03a1741fc.jpg.html

    A to ciekawostka - jeden z 20 gości, którzy w zeszłym roku przybyli
    niespodzianie i zamieszkali w garażu na zimę.

    https://zapodaj.net/3db7a8b69a587.jpg.html

    Wszyscy zostali wyłapani, przetrzymani do wiosny w obozie przejściowym i
    zwolnieni do lasu w marcu :)

  • 60. Data: 2020-02-28 08:53:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

> [...]
    >
    > https://zapodaj.net/3db7a8b69a587.jpg.html
    >
    > Wszyscy zostali wyłapani, przetrzymani do wiosny w obozie przejściowym

    Dostali osobne cele? Bo do wiosny cela koedukacyjna mogłaby się przepełnić.

    --
    Jarek