  • Data: 2009-09-22 07:06:56
    Temat: Re: Zasięg wiązki TVP SAT
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Strasznie odjechaliście od tematu, TVP w podstawowym pakiecie jest FREE,
    dekoder nie jest przez nikogo dofinansowany więc o jakichkolwiek umowach
    licencyjnych chyba nie ma mowy, nikt nie traci na tym że za naszą granicą
    ktoś oglądnie sobie dziennik, tak jak my oglądamy sobie RTL i SAT1.
    Powiem więcej w interesie Polski powinno być pokrycie wiązką okolicznych
    krajów, bo to najtańsza forma promocji.
    Odwracając sytuację to ja mógłbym być obrażony że ktoś rzuca :) we mnie
    wiązką mikrofali której nie zamierzam oglądać.
    Sytuacja kodowanych dystrybutorów jest dla mnie niejasna, cała Holandia
    usiana jest antenami Cyfry i Polsatu, gdzieniegdzie wiszą N-ki i jakoś nikt
    nie chce tego zmienić, many is many, na sklepach w Rotterdamie są nawet
    ogłoszenia "Oficjalny dystrybutor Polsatu Cyfrowego"
    Zastanawia mnie tylko po co Rydzyk w takim pakiecie?
    Z jednej strony jest on Free i każdy sobie może go pooglądać, chyba że TVP
    sprzedała mu miejsce na transponderze taniej niż płaci dotychczas, ale to
    ugotuje biednych emerytów którzy będą musieli kupic nowy dekoder, bo na
    starym niestety sobie swojego ulubieńca nie obejrzą, a wątpię by utrzymywał
    sygnał z dwu źródeł bo i po co?
    Piotr