  • 11. Data: 2023-12-18 11:22:28
    Temat: Re: Zasada niezachowania
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 18.12.2023 o 11:02, heby pisze:

    > Nie o mój mózg się obawiaj, a o mózgi polityków. Zastanawia mnie czy aby
    > tego typu scam, zdecydowanie bardziej profesjonalny, nie jest celowany w
    > polityków albo przynajmniej w tępych "inwerstorów" z grubą kasą. To nowa
    > jakość i nowe zjawisko na rynku, a wyewoluowało z filmików na YT/TikTok.

    szkoda, ze pisowcy tego zauwazyli, na pewno zaczeliby budowac tysiac
    elektrowni z niczego

  • 12. Data: 2023-12-18 11:24:38
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    https://www.youtube.com/watch?v=bNo_TYPK3nE

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2023-12-18 11:28:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/12/2023 11:22, Ghost wrote:
    > szkoda, ze pisowcy tego zauwazyli

    Obawiam się niestety, że problem debilizacji jest ogólny w polityce, w
    PiSie moze go tylko bardziej widać, bo się nie wstydzą już.

  • 14. Data: 2023-12-18 13:14:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=bNo_TYPK3nE

    Ja zapytałem Barda...oczywiście po "korekcjach" bo na początku pluł
    ogólnikiem i bzdurą :) i wypluł tak:

    "
    W przypadku AISEG przewodnik nie porusza się w tradycyjnym sensie.
    Przewodnik jest umieszczony w polu magnetycznym wytwarzanym przez
    drgające magnesy trwałe. Drganie magnesów trwałych powoduje zmianę pola
    magnetycznego w czasie. Zmiana pola magnetycznego w czasie wytwarza siłę
    elektromotoryczną w przewodniku.

    Siła elektromotoryczna wytwarzana w przewodniku jest proporcjonalna do
    zmiany pola magnetycznego w czasie. Im większa jest zmiana pola
    magnetycznego w czasie, tym większa jest siła elektromotoryczna.

    Siła elektromotoryczna wytwarzana w przewodniku powoduje, że przewodnik
    zaczyna drgać. Drgania przewodnika są proporcjonalne do siły
    elektromotorycznej.

    Drgający przewodnik wytwarza prąd elektryczny. Prąd elektryczny jest
    przekazywany do odbiornika.

    Oto bardziej szczegółowy opis ruchu przewodnika w AISEG:

    Magnesy trwałe są umieszczone w obrębie przewodnika.
    Magnesy trwałe drgają z częstotliwością wytwarzanego przez nie pola
    magnetycznego.
[...]
    Przewodnik drga w zmiennym polu magnetycznym, co wytwarza prąd elektryczny.

    AISEG jest więc generatorem bez ruchomych części. Przewodnik nie porusza
    się w tradycyjnym sensie. Przewodnik drga w zmiennym polu magnetycznym,
    co wytwarza prąd elektryczny. Wersja prototypowa AISEG o mocy 100 watów
    miała sprawność na poziomie około 80%. Oznacza to, że około 80% energii
    magnesów trwałych zostało przetworzone na prąd elektryczny.

    Oczekuje się, że komercyjne wersje AISEG będą miały sprawność na
    poziomie około 90%."

    Jak na razie, to gdzieś się to "spina" ale dokąd nie odpalę tego w
    piwnicy, to nie uwierzę :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-12-18 14:38:20
    Od: Jacek <j...@...pl>

> [...]
    > Drgający przewodnik wytwarza prąd elektryczny.
    > Przewodnik drga w zmiennym polu magnetycznym, co wytwarza prąd elektryczny.
    Bzdura na bzdurze. Ty tak serio? To ja znam prostsze perpetuum. Umieść
    koło na osi i zakręć. Lewa strona ciągnie prawą a prawa lewą. Jak dobrze
    zakręcisz to sprawność sięgnie 80% :)

  • 16. Data: 2023-12-18 14:56:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2023 o 14:38, Jacek pisze:
    [...]
    > Bzdura na bzdurze. Ty tak serio? To ja znam prostsze perpetuum. Umieść
    > koło na osi i zakręć. Lewa strona ciągnie prawą a prawa lewą. Jak dobrze
    > zakręcisz to sprawność sięgnie 80% :)

    Gdzie tutaj masz przemianę energii? A ja Ci napiszę tak. Masz dwa
    "kamienie" jeden jest piaskowcem a drugi węglem. Na oko nie ma żadnej
    różnicy a piaskowiec jest cięższy i żadnej energii nie widać. Teraz
    podpal węgiel :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-12-18 20:07:34
    Od: Jacek <j...@...pl>

> [...]
    > "kamienie" jeden jest piaskowcem a drugi węglem. Na oko nie ma żadnej
    > różnicy a piaskowiec jest cięższy i żadnej energii nie widać. Teraz

    A to przemiana energii jest konieczna by perpetuum działało? Nie
    wiedziałem :) No to masz: Bierzesz silnik i prądnicę. Spinasz wałami i
    obwodami. Masz przemianę prądu w pola i odwrotnie i to 2 razy. Działa? :)

  • 18. Data: 2023-12-18 20:30:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2023 o 20:07, Jacek pisze:

    > A to przemiana energii jest konieczna by perpetuum działało? Nie
    > wiedziałem :) No to masz: Bierzesz silnik i prądnicę. Spinasz wałami i
    > obwodami. Masz przemianę prądu w pola i odwrotnie i to 2 razy. Działa? :)

    A kto tutaj pisze o perpetum? Skąd taki pomysł?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-12-18 20:43:26
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 18.12.2023 o 11:28, heby pisze:

    > Obawiam się niestety, że problem debilizacji jest ogólny w polityce, w
    > PiSie moze go tylko bardziej widać, bo się nie wstydzą już.

    no dwoch anglosasow ze sloma na glowie faktycznie nie ustapuje im

  • 20. Data: 2023-12-18 22:34:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > A kto tutaj pisze o perpetum? Skąd taki pomysł?

    A pierwszy post to niby o czym jest?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/