  • Data: 2023-12-18 11:20:49
    Temat: Re: Zasada niezachowania
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2023 o 11:07, heby pisze:

    > Albo transformator z akwarium :)
    PODWODNY! Ty się nie śmiej, w zeszłym tygodniu dzwonił do mnie gość, że
    chce zasilać LED na ogrodzie do choinki z 12V i ma
    zasilacz/przetwornicę, którą chuj strzela z powodu mrozu i wilgoci.
    Nawet nówki na mrozie -10C mu odmawiały działania. Poleciłem mu trafo
    podwodne z akwarium. Przywiózł mi 4opak i ma problem solved na lata:)

    > Nie szukaj już tam jakiejś logiki. Nie o tą technologię chodzi, bo to
    > tylko hindus w klapkach przebrany w garnitur, a o zjawisko
    > społeczno-polityczne które tworzy się na naszych oczach.

    Logika logiką ale dokąd nie było neodymów to nie było silników BLDC nie
    mówiąc już o momencie/torque jaki się tam pojawia.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>