  • 31. Data: 2020-04-24 22:54:39
    Temat: Re: Zarzadzanie w stylu Gomółka
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 22:01, kk pisze:

    > Ludzie też normalnie podpisują się a Ty jakoś nie umiesz.

    Podobnie jak "z", z którym Ci po drodze, który nie załącza cytowania,
    wrotek i zmusza wielu do czytania (bezsęsu) poprzednika, żeby
    przeklikiwać się wchuj razy przez cały wątek. Generalnie spląkowałem
    debila "z" i zaraz ładniej i czyściej jak go nie widzę.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 32. Data: 2020-04-24 23:03:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-24 22:54, LordBluzg(R) wrote:

    > Podobnie jak "z", z którym Ci po drodze, który nie załącza cytowania,
    > wrotek i zmusza wielu do czytania (bezsęsu) poprzednika, żeby
    > przeklikiwać się wchuj razy przez cały wątek.

    Coś pokręciłeś.

    > Generalnie spląkowałem
    > debila "z" i zaraz ładniej i czyściej jak go nie widzę.

    To grupy dyskysyjne są a Ty nie nadajesz się do dyskusji.

  • 33. Data: 2020-04-24 23:14:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 23:03, kk pisze:

    > To grupy dyskysyjne są a Ty nie nadajesz się do dyskusji.

    Gdzieś twierdziłeś że to nie grupy dyskusyjne a forum :]

    To mnie spląkuj :) i nie dyskutuj. To twoja opinia i musisz z nią żyć :)

  • 34. Data: 2020-04-24 23:37:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-24 23:14, LordBluzg(R) wrote:

    > Gdzieś twierdziłeś że to nie grupy dyskusyjne a forum :]

    Grupy dyskusyjne są forum. Bo grupy to tylko grupy a forum to rzeczownik
    pospolity o szerokiem znaczeniu.

    > To mnie spląkuj :) i nie dyskutuj. To twoja opinia i musisz z nią żyć :)

    To fakty. Ktoś kto unika dyskusji nie nadaje się do dyskusji.

  • 35. Data: 2020-04-25 21:45:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 23:37, kk pisze:

    > Grupy dyskusyjne są forum. Bo grupy to tylko grupy a forum to rzeczownik
    > pospolity o szerokiem znaczeniu.

    Bredzisz. Jest specjalne określenie co to jest forum dyskusyjne.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne

    Od zawsze był i jest ten podział, co to są grupy dyskusyjne a co to jest
    forum dyskusyjne.

    > To fakty. Ktoś kto unika dyskusji nie nadaje się do dyskusji.

    Z trollami, ignorantami, rzadko dyskutuję, tym bardziej, jeśli w dupie
    mają netykietę i przestrzeganie praw od lat stworzonych dla grup
    dyskusyjnych. A komu odpisuję i kiedy, to zależy ode mnie i chcieć to
    sobie możesz na swoim podwórku :]

  • 36. Data: 2020-04-25 21:58:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-25 21:45, LordBluzg(R) wrote:

    > Bredzisz. Jest specjalne określenie co to jest forum dyskusyjne.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne

    Ty bredzisz. Weź słownik języka poslkiego.

    > Od zawsze był i jest ten podział, co to są grupy dyskusyjne a co to jest
    > forum dyskusyjne.

    Nic nie pisałem, o forum dyskusyjnym. Ubzdurałeś sobie, że o tym piszę i
    jak wyżej.

> [...]
    > mają netykietę i przestrzeganie praw od lat stworzonych dla grup
    > dyskusyjnych. A komu odpisuję i kiedy, to zależy ode mnie i chcieć to

    Pierdoły. Dyskusja ponad wszystko! No i właśnie daltego twierdzę, że nie
    nadajesz się.

  • 37. Data: 2020-05-07 22:44:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e9dbf6d$0$537$6...@n...neostrada.pl

    > Syna Enuela i jeszcze biurwa? ;-)

    Już pytałeś -- nie mam syna.

    Musi ;) co PiS przegrywa, bo z atakuje kompletnie
    bezsensownie, moja brama garażowa jest zastawiana...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 38. Data: 2020-05-07 22:54:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5ea3522e$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > Podobnie jak "z", z którym Ci po drodze, który nie załącza cytowania, wrotek i
    zmusza

    Gwałty? Wymuszenia? -- może warto zgłosić orgsanom?... ;)

    > wielu do czytania (bezsęsu)

    sęsu?

    > poprzednika, żeby przeklikiwać się wchuj razy przez cały wątek. Generalnie
    spląkowałem

    spląkowałeś

    > debila "z" i zaraz ładniej i czyściej jak go nie widzę.

    Mnie z nie zmusza -- informuje mnie o sytuacji politycznej.
    (z i jemu podobni atakują? -- ani chybi, PiS ma problemy)

    -=-

    W TV -- sześciolatek wezwał pomoc do matki.
    (chyba w Malborku)

    [w mediach dzieci i psy są mądrzejsze od ludzi stąd?
    czytałem o psach, które wzywały pomoc, a nawet o kocie,
    który najwyraźniej wcisnął przycisk SOS w telefonie, by
    wezwać pomoc do nieprzytomnego cukrzyka... delfiny pomagają
    topielcom, gorylice porozumiewają się językiem migowym...
    kury grają na pianinie, papugi sensownie mówią ludzkim
    głosem, psy szczekaniem naśladują ludzką mowę... ale
    w Usenecie inny świat...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 39. Data: 2020-05-08 00:34:14
    Temat: Re: Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com>
    0...@g...co

    : dobry telefon z powazna wadą - krotkom czasem na baterii.

    Mam bardzo dobry telefon (MaxCom MM 136) pod tym względem -- aby
    wrzucić QRkod z m@ila na telefon, podłączam ów telefon przewodem
    USB do laptopa, co energetycznie wystarcza w zupełności, bo przy
    okazji ładowania QRkodów ładuję akumulator.

    Telefon nie rozumie PNG i masy formatów Audio, ale rozumie: BMP,
    GIF, JPG, AMR, MP3, WAV...

    Zabawka bajecznie tania i użyteczna.

    Nie synchronizuje czasu -- dziś akurat przydało się, ;) bo 64W10
    w F-S przeskoczył o 2 godziny bez widocznej przyczyny i trzeba
    było zweryfikować czas...

    Mam teraz dwa zegarki, które nie synchronizują się z niczym
    same z siebie.

    Ponadto laptopy i kilka (chyba 6) stacji pogody z zegarkami
    synchronizowanymi via DCF77. (4 stacje pogody mniej kosztowały
    niż akumulatorki potrzebne do obsługi tychże stacji!)

    --