  • 11. Data: 2009-11-22 20:24:08
    Temat: Re: Zarzadanie uslugami w Orange
    Od: joker77 <t...@p...com>

    On 22 Lis, 18:28, "Marvin" <n...@n...com> wrote:
    > "joker77" <t...@p...com> wrote in message

    c.googlegroups.com...
    > Tak można tak ustawić aby wszystkie kody przychodziły na jeden nr
    > telefonu.
    >
    > Tylko jak ??

    Orange-OnLine / podsumowanie / powiadomienia

    I tu w kolumnie "inny numer" wskazujesz ten główny.

  • 12. Data: 2009-11-22 20:40:06
    Od: "Marvin" <n...@n...com>

    "joker77" <t...@p...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    On 22 Lis, 18:28, "Marvin" <n...@n...com> wrote:
    > "joker77" <t...@p...com> wrote in message
    >
    > Orange-OnLine / podsumowanie / powiadomienia
    > I tu w kolumnie "inny numer" wskazujesz ten główny.

    To byla pierwsza rzecz jaką zrobilem, niestety nie działa, tak naprawde nie
    wiem o jakie powiadomienia chodzi bo kody autoryzacyjne dalej przychodza jak
    przychodzily.

  • 13. Data: 2009-11-23 10:15:46
    Od: joker77 <t...@p...com>

    > To byla pierwsza rzecz jaką zrobilem, niestety nie działa, tak naprawde nie
    > wiem o jakie powiadomienia chodzi bo kody autoryzacyjne dalej przychodza jak
    > przychodzily.

    W pierw klikasz w przycisk "Zmień", w kolumnie "Mój numer" zaznaczasz
    nr na który maja przychodzić powiadomienia, hasła itd., dla
    pozostałych numerów w kolumnie "inny numer" wybierasz z listy ten
    numer telefonu na który maja przychodzić powiadomienia.
    Następnie przycisk "zapisz" i powinno działać - przynajmniej mi tak
    działa.

  • 14. Data: 2009-11-23 10:41:31
    Od: "Marvin" <n...@n...com>

    "joker77" <t...@p...com> wrote in message
    k.googlegroups.com...

> [...]
    > numer telefonu na który maja przychodzić powiadomienia.
    > Następnie przycisk "zapisz" i powinno działać - przynajmniej mi tak

    To byla pierwsza rzecz jaka zrobilem, niestety nie przyniosla zupelnie
    zadnego efektu ale skoro to mozliwe bede meczyl BOK