    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Żarówki w USA świecą jaśniej?
    Date: Wed, 1 May 2013 23:31:31 +0200

    Stachu Chebel wrote in
    <news:02ff93ca-8b57-4d5f-8237-e9b483181304@e13g2000v
    bn.googlegroups.com>
    > ZENADA!! Jak chcesz zgadywac, odsylam do najblizszej kolektury Lotto.

    Sam jestes zenada. Uzywajac slowa "zgaduje" wyraznie zasugerowalem, ze moja
    odpowiedz jest tylko niezbyt przemyslana sugestia, nie "prawda objawiona" w
    tej kwestii. Z ciekawoscia oczekiwalem komentazy w tej sprawie. Stanowi to
    wiec sfego rodzaju forme pytania. Szkoda tylko, ze Ty nie potrafiles tego
    odczytac.

    > A jak po prostu nie wiesz, to sie tu zapytaj, a nie wypisuj idiotyzmow.

    O czcigodny i śfiatły medrcze, czy mukbys urzyc sfej wielkiej madrosci, by
    ośfiecać niom innyh? Szkoda, rze uzywasz sfego geniuszu tylko do oslepiania
    inych jego blaskiem.

    Wystarczy pszejżeć Twoje posty w archiwum grupy, by stfierdzic po ciaglych
    wycieczkach personalnych, ze jako czlowiek jestes sfrustrowanym HAMEM i
    PUSTAKIEM, nie umniejszajac Twojemu doswiadczeniu i wiedzy.

    PS. Szczesze fspulczuje Ci, ze musisz na tym ziemskim padole pzebywac z tak
    nikczemnie glupimi i niedorozwinietymi w poruwnaniu do Ciebie osobnikami.
    Pszynajmniej mozesz sobie z nih trohe posmiac.

    PPS. Wspulczuje rufniez Twoim pracownikom. Wygladasz na sfrustrowanego
    szefa, ktory na dodatek co jakis czas przechodzi okres. Badz wymagajacy i
    sprawiedliwy, a nie przemadrzaly i wynosny.

    PPS^2 Szpecjalnie pisze niepoprafnie, bys mukl mi wytknac, ze jestem
    kretynem i miaÓ na to namacalny dowut. Masz jak efidentnie widac racje.

    EOT
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info