  • Data: 2009-03-25 18:53:49
    Temat: Re: Żarówki o napięciu rzędu 3V i mocy rzędu 10W
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 18:26:16 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > A skąd wiadomo, że akurat trzy razy?

    W przypadku żarówki 100W/220V jest to około 10x. Ale zauważcie panowie, ja
    pytam nie o żarówki na wyższe napiecia które będę sobie puszczał na niskim
    napięciu - ja potrzebuje żeby te żarówki się świeciły, czyli miały napięcie
    znamionowe bliskie 3,3V :)
    Jestem elektrykiem i o wszystkich rozwiązaniach które tu wspomnieliście już
    wiem. Nie wiem tylko nic o żarówkach na 3-3,5 V, jakoś się nie trafiły w
    mojej karierze :)
    --
    Jacek