  • Data: 2010-07-09 18:12:37
    Temat: Re: Żarówki, apteczka, etc. na Słowacji
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz wrote:

    > Też jadę na Słowację w sierpniu, możesz mi powiedzieć jak należałoby
    > prawidłowo zamontować taki gps ?

    Chodzi o to, by nie przesłaniał widoku przez szybę na drogę.
    Jeśli jest w tzw. martwym polu, to się nie czepiają barziej niż
    obcokrajowca zazwyczajMateusz wrote:

> [...]

    obcokrajowca zazwyczaj.

    > w tej chwili montuję go w lewym
    > dolnym rogu szyby i nie wiem czy będę mógł tak jechać.

    Jeśli masz w stylu komiwojażeró..., tfu! przedtawicieli handlowych,
    czyli na wysokości oczu, to nie.
    Jeśli zaś urządzenie nie zasłania ci widoku przez szybę na drogę (czyli
    gdybyś miał w oczach latarkę, to cień urządzenia padał będzie na maskę,
    deskę rozdzielczą, czyli na auto), to możesz śK,iało jechać.

    (hint: te urządzenia często-gęsto potrafią powiedzieć: skręć w lewo na
    najbliższym skrzyżowaniu itp.), więc da się zamontować nie przed oczami :-))

    --
    Bydlę