  • Data: 2010-09-17 13:06:27
    Temat: Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Cezar napisał:

    > zauwaz ze nei wystarczy Ci juz TVP1 i TVP2.

    Ja już dawno zauważyłem, że dla mnie TVP1 i TVP2 to i tak za dużo.
    Ale nie chodzi o mnie, tylko o przypadek ogólny. Tutaj *zamiast*
    jednego tylko nadajnika TVP mamy multipleks o siedmiokanałowej mocy
    rażenia.

    > Na wolnych częstotliwosciach pojawia sie nowe nadajniki z nowymi
    > kanałami.

    Bardzo możliwe. Ludzie będą chcieli mieć nie 7 programów, a 14,
    21, 28 albo jeszcze więcej. Tyle że my tu chyba teraz rozmawiamy
    o ograniczeniach mocy użytej do zrobienia "czegoś" (odkurzania,
    świecenia, nadawania programu). Przyjdzie czas, to się pojawi
    zarządzenie zakazujące posiadania więcej niż czterech źródeł
    światła w domu, a odkurzać będzie można tylko przed wyznaczonymi
    świętami.

    --
    Jarek