eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŻarówka H7Re: Żarówka H7
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!
    border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!a12g2000yqk
    .googlegroups.com!not-for-mail
    From: siinski <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Żarówka H7
    Date: Wed, 30 Mar 2011 11:32:24 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <9...@a...googlegroups.com>
    References: <imv5ua$3l6$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@v...googlegroups.com>
    <imvloc$ovf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.39.15
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1301509944 12399 127.0.0.1 (30 Mar 2011 18:32:24 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Mar 2011 18:32:24 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a12g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=83.238.39.15;
    posting-account=D1IGlQoAAACqNDHdXbJxQaDnQTvyj4w9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.16)
    Gecko/20110319 Firefox/3.6.16,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637394
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Mar, 18:28, "Tytus" <T...@y...com> wrote:
    > >Wazne zeby nie z hipermarketu. Optymalnie bylo by kupic w dobrym
    > >sklepie (n.p. firmowym Helli)
    >
    > jasne. Bo OSRAM (excuselemot) z Careffura to inny OSRAM ni z "renomowanego
    > sklepou osiedlowego gdzie Prezes kupuje"
    > lito ci, przesta si k promitowa
    >
    > T.37

    Wbrew pozorom nie uważam żeby kolega się kompromitował. OSRAM kupiony
    w dyskoncie bądź sieciowym supermarkecie i OSRAM kupiony w sklepie z
    oficjalne dystrybucji marki to dwie żarówki tej samej marki.Jednak
    sieci marketów i dyskontów kupując towar u producentów zamawiają jego
    olbrzymie ilości tnąc jednocześnie podczas negocjacji ceny zakupu do
    granic przyzwoitości.I rodzi to wśród producentów ,także tych
    renomowanych tendencje do produkowania wersji "premium"swoich wyrobów
    i taka kierowana jest do dystrybucji normalnymi kanałami,jak i wersji
    "light quality" dystrybuowanej przez dyskonty i markety.Może to
    np.przybierać formę że wersja "premium"danego towaru produkowana jest
    w zakładzie macierzystym danej marki na terenie UE a wersja marketowa
    w chinskich fabrykach danej firmy.I daleki jestem od twierdzeń że owa
    dyskontowa wersja to śmieć,wszak jakość marki zobowiązuje o dbania o
    nią,ale czasem zakup w tradycyjnej sieci dystrybucji nie kosztuje
    wiele więcej i daje ( prawie:)) pewność najwyższej jakości wyrobu.
    Nie twierdzę jednak że powyższe praktyki stosuje konkretnie OSRAM
    jednak skala opisanego zjawiska jest powszechna .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: