  • 1. Data: 2003-05-07 09:18:59
    Temat: Zaraz mnie cos trafi...
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Ano właśnie - zepsuł sie modem DSL-owy u klienta. Jest martwy - nic
    sie nie świeci, zasilacz jest OK. Zgłoszenie w Polpaku wisi od 24
    godzin i nawet nikt sie nie raczył odezwać. Dzwonilem ponownie - nie
    sa mi nawet w stanie podac przyblizonego terminu, kiedy ktoś weźmie
    sie pofatyguje z nowym modemem.
    Ech... W tym momemcie, przy takim supporcie, nie dziwie sie ze DSL
    kosztuje, ile kosztuje (że tak mało).

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 2. Data: 2003-05-08 10:14:59
    Temat: Re: Zaraz mnie cos trafi...
    Od: "Gilder" <g...@i...pl>

    > Ano właśnie - zepsuł sie modem DSL-owy u klienta. Jest martwy - nic
    > sie nie świeci, zasilacz jest OK.

    Z tyłu jest włącznik :), może należy go po prostu włączyć ??

  • 3. Data: 2003-05-08 10:16:45
    Od: januszek <k...@p...irc.pl>

    >Ech... W tym momemcie, przy takim supporcie, nie dziwie sie ze DSL
    >kosztuje, ile kosztuje (że tak mało).

    Niestety to jest nowa polityka tpsa, polegajaca na tym, zeby
    zorganizowac centralne (jedno w polsce) biuro obslugi klienta a czarna
    robote zwalic na firmy zewnetrzne/podwykonawcze... IMHO to powazny
    blad... Za ktory gorzko w swoim czasie TPSA zaplaci.

    januszek

  • 4. Data: 2003-05-08 10:34:33
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Ech... W tym momemcie, przy takim supporcie, nie dziwie sie ze DSL
    > kosztuje, ile kosztuje (że tak mało).

    Jakbys mial polpaka mialbys do 5h nowy modem ;))
    A jakbys sie dogadal i sam po niego podjechal to moze nawet i w 1h :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 5. Data: 2003-05-15 06:21:40
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin śpi a Tomasz Slaski wrote:

    > Ech... W tym momemcie, przy takim supporcie, nie dziwie sie ze DSL
    > kosztuje, ile kosztuje (że tak mało).

    Prędzej czy później za to bekną, rynek zweryfikuje. Sam tak miałem.
    Zdesperowany klient na dwóch awaryjnie zainstalowanych
    (konwencjonalnych) modemach przez 3 dni wyorał ponad 600 zł.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,