  • Data: 2012-07-21 15:16:45
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: " fir 0xtr00sch00l" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    waldi <w...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chcia=B3bym w przysz=B3o=B6ci zosta=E6 programist=B1 PHP.Obecnie ubiegam si=
    > =EA o sta=BF.Przys=B3ali mi test.Prosz=EA o pomoc w ruszeniu go. B=EAd=EA w=

    .wuuuuu.. (kilkanascie lat temu (temu), nie wiem sam czemu
    (nie wiem czemu), nachylilem sie ku temu... HIP HOP dotknąlem
    tego problemu -> ->

    masz rozne opcje m in niniejsze dwie - nauczyc sie i zrobic
    te zadania ale to ci pewnie zajme z pol roku jak sie przylozysz,
    albo olac i ew douczyc sie normalnie (bo tak normalnie startowac
    nic nie umiejac to nie jest chyba dobry pomysl)

    takie zadania sa przymulajace ale, jak sie interesujesz to
    mozesz na podobienstwo tych zadan zrobic sobie pewnie jakies
    projekty w php (mnie to cholerstwo wogole nie interesuje
    i nie dalbym chyba rady teraz wykrzesac z sibie jakiegokolwiek
    zainteresowania tym)

    fir (0xtr00sch00l)