  • 21. Data: 2016-04-29 09:56:37
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Widać oboje nie zauważyliście sarkazmu w typ pytaniu ;)

    obaj zauwazyliśmy :) tylko, że nk to taki potworek który zdechł:) na
    tyle mocno zdechł, że nikt nie pamięta o tym serwisie poza tym ze był:)

    wlazłem sobie na nk:) zimny trup:) od kilku lat zero zmian (wiadomości itd).

  • 22. Data: 2016-04-29 10:04:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 09:56, sirapacz pisze:

> [...]
    > tyle mocno zdechł, że nikt nie pamięta o tym serwisie poza tym ze był:)
    >
    > wlazłem sobie na nk:) zimny trup:) od kilku lat zero zmian (wiadomości

    I tak samo będzie z fb.

    Wszystkie te działania opierające strony na fb, zamiast na własnej
    domenie, obciążone są właśnie takim ryzykiem przemijalności (a w czasie
    teraźniejszym - brakiem kontroli - strona na fb może zniknąć z dnia na
    dzień).

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-04-29 10:04:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Koziołek pisze tak:

    > Pozwoliłem sobie założyć w ramach wskrzeszania trupa. Pl.pregierz
    > już funkcjonuje, czemu ma nie być peemesu?

    good for you

    > Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się
    > zastanowimy. https://www.facebook.com/groups/546395675540742/

    Po ch. mi dyktatura webmasterów wymuszających na mnie coraz to nowe
    aktualizacje przegladarek i sysstemu żeby im się dobrze reklamy
    wyswietlały. Jak się nudza to niech ida do łopaty.

    --
    Piter

    golf mk2
    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 24. Data: 2016-04-29 10:08:14
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > tyle mocno zdechł, że nikt nie pamięta o tym serwisie poza tym ze był:)
    >
    > wlazłem sobie na nk:) zimny trup:) od kilku lat zero zmian (wiadomości

    Ale z tego co pamiętam, to założyciele sprzedali to za kilka ładnych
    baniaków...

    http://www.spidersweb.pl/2014/11/onet-przejmuje-nasz
    a-klase.html

    "Tak oto kończy się niesamowita historia Naszej Klasy - polskiego
    Facebooka z czasów zanim Facebook na dobre zadomowił się w polskim
    internecie."

    haha, pamiętam jak był szał na nk i z ciekawości oczywiście zaglądałem,
    żeby zobaczyć jak wygląda netowy ekshibicjonizm w wykonaniu moich byłych
    koleżanek i kolegów, jak znowu wszedłem po roku, to 50% ludzi miało info
    w avatarze "znajdź mnie na FB" :)

  • 25. Data: 2016-04-29 10:14:08
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 23:34, Koziołek pisze:
> [...]
    > funkcjonuje, czemu ma nie być peemesu?
    >
    > Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się zastanowimy.

    aaaa no i najważniejsza sprawa. Damskie sutki są zakazane :)

  • 26. Data: 2016-04-29 11:14:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Cóż. Powiem Ci tyle, że u mnie też będziesz wolny i obiecuję, że nie
    > będę wypierdalał ludzi za wpisy

    A zapewnisz taka sama wygode/funkcjonalnosc jak w Usenecie (watkowanie,
    cytowanie, przejrzystosc itp)? Kogutka to nie dotyczy, rzecz jasna, ale
    wszyscy inni daja rade.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2016-04-29 11:56:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > aaaa no i najważniejsza sprawa. Damskie sutki są zakazane :)

    lol:)

  • 28. Data: 2016-04-29 13:03:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Koziołek,

> [...]
    > funkcjonuje, czemu ma nie być peemesu?

    > Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się zastanowimy.

    Na FB od lat istnieje grupa pl.misc samochody. Nie jest publiczna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2016-04-29 13:47:43
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Na FB od lat istnieje grupa pl.misc samochody. Nie jest publiczna.

    Hm... Dobrze ukryta, bo wcześniejsze wyszukiwanie nic mi nie zwróciło.

    Koziołek

  • 30. Data: 2016-04-29 13:57:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Koziołek,

    > Hm... Dobrze ukryta, bo wcześniejsze wyszukiwanie nic mi nie zwróciło.

    Powtarzam: nie jest publiczna. To grupa dla ludzi ze sporym stażem
    tutaj, którzy się nie wstydzą przedstawić i napisali ,,trochę" więcej
    postów niż kilka w ciągu pół roku. Od kiedy tu jesteś i dlaczego
    piszesz anonimowo i tak mało? Co daje Ci podstawy do tworzenia
    jakichkolwiek ram dla ludzi, którzy tu są np. od 20 lat?

    --
    Best regards,
    RoMan