    Subject: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Fri, 29 Apr 2016 07:34:12 +0200

    W dniu 2016-04-29 o 02:34, sirapacz pisze:
    > lol:)
    > po tym najłatwiej poznać Polaka:) po zakrętach:)

    hehe, coś w tym jest. Syn subskrybuje jakiś kanał YT z tzw. failami -
    śmiesznymi lub mniej śmiesznymi wypadkami. Zawsze można poznać, że ten
    akurat jest z PL, bo słychać albo "kurwa", albo "ja pierdolę" :)

    Do autora wątku mam prośbę - nie rób tego! :)

    Przypuszczam, ze efekt będzie taki, że grupa umrze. Połowa ludzi
    przeniesie się na fb, druga połowa zostanie tu. Jak się okaże, że nie ma
    ruchu, Ci którzy zostali też zrezygnują, a na fb i tak się nie
    przeniosą. W efekcie, ani tu, ani tam nic się nie będzie działo.

    Mnie osobiście denerwuje brak prostej możliwości dodawania obrazów, ale
    grupy na FB jeszcze bardziej mi się nie podobają. Tu się czuję jakoś
    bardziej komfortowo.