  • Data: 2012-02-06 19:34:57
    Temat: Re: Zapisywanie stron z daną frazą
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Romene" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4f2fb11d$0$1259$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy jest oprogramowanie, które wyszukuje w internecie strony zawierające
    > podaną frazę i zapisujących taką stronę np do pdf lub html ?
    > Oprogramowanie może opierać się na wynikach z googla. Chciałbym wytropić
    > osoby, które zamieszczają treści z mojej książki, a wyszukiwanie ręczne byloby
    > uciążliwe, jest ok. 2000 wyników w google.

    Tak troszkę z innej beczki, bo oprogramowania jako takiego nie znam. Czy dla
    celow dowodowych (bo rozumiem, ze o takie ci chodzi), to nie powinno byc cos
    takiego wykonane w obecnosci np. prawnika i na przyklad screenshoty danej strony
    zrobione w jego obecnosci? Kiedys cos takiego przeczytalem na jednej ze stron
    prawniczych, ale teraz sobie nie przypomnę o co dokładnie chodziło.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl