  • Data: 2011-05-31 19:40:24
    Temat: Re: Zapisy w OWU AC
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek w <news:4de4a9ea$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Zapytałem na prawie, ale tam odzew mizerny, więc pozwolę sobie zapytać
    > tutaj - może znajdą się praktycy :-)

    Chciałeś z praktyki, to masz:

    > W OWU polisy AC mam następujące zapisy dotyczące wypłaty odszkodowania
    > (par. 23, pkt 1 i 2):
    > http://www.generalidirect.pl/binsource?docId=988792&
    paramName=BINARYOBJ_FILE&index=0&language=PL

    I co pokazujesz?

    > [ ciach tabelka ]

    Nowsza tabelka jest tu:

    <http://www.generali.pl/binsource?docId=1965&paramNa
    me=FILE&index=3&language=PL>

    A serio, to im odpisz, że owszem mogą przesłać kwotę bezsporną, a o %
    pomniejszenia porozmawiacie przed sądem

    <http://www.rzu.gov.pl/publikacje/artykuly-pracownik
    ow-i-wspolpracownikow/Bartlomiej_Chmielowiec___Pomni
    ejszenie_wartosci_czesci_koniecznych_do_naprawy_poja
    zdu__tzw__potracenie_amortyzacyjne_lub__2798>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]