-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwin
ds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 04 Aug 2010 23:26:10 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zapieczona ośka
References: <i3c87n$aiv$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <i3c87n$aiv$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4c59daf0$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.59.238
X-Trace: 1280957168 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17105 83.27.59.238:10593
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301681
[ ukryj nagłówki ]Tata pisze:
> W mechanizmie tylnej wycieraczki kombi, zapiekła się (zatarła) ośka
> ramienia, rurka żelazna, jest trochę rdzy. Środkiem biegnie spryskiwacz
> szyby. Mechanizm rozebrałem. Najprawdopodobniej jest to efekt soli i
> mazi spod tylnych kół samochodu. Psikałem na ośkę "Penetrusem",
> strzykawką z naftą i dodatkowo "K2 007". Pukałem delikatnie młotkiem na
> obudowę tulejki ośki, przez nakrętkę i dodatkową tulejkę pukałem też w
> pionie młotkiem i nic. Teraz mechanizm moczę w nafcie, ale wątpię w
> skuteczność operacji. Czy ktoś z Grupowiczów ma jakiś sprawdzony sposób,
> żebym mógł odblokować tą zapieczoną ośkę?
Penetrator-odrdzewiacz i wysoka temperatura (nie wiem tylko jak ten
spryskiwacz to przeżyje.
No i rozruszaj to wtedy na siłę.
Tyle że jeżeli to się zatarło już na amen, to masz duże szanse że nawet
jak to oczyścisz to okaże się że to straciło już oryginalne spasowanie i
teraz będzie się to dziać co chwilę.
Zapytaj w ASO ile kosztuje nowy element, ewentualnie sprawdź używane na
jakimś Allegro (tyle że przed zamontowaniem wtedy dokładnie taki wyczyść
i nasmaruj).
Dlatego na przyszłość ważne zwrócić uwagę na pierwsze symptomy takie jak
to że po długim nieużywaniu pierwszy ruch wycieraczek jest wolniejszy
niż kolejne - i to już jest ostatni moment kiedy to się jeszcze da
ratować. Jak już się zatrze, to będzie dużo trudniej (plus można spalić
silnik wycieraczek).
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=