  • 11. Data: 2009-06-17 17:39:53
    Temat: Re: Zapek i Bulgaria
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote

    > E a kto to Bulgaria ?
    > Moze nie wszystko pamnientam ? ;-)

    Ej no a plażing to sie gdzie najlepiej robilo?
    Na zlotych piaskach w bulgarii, znaczy pomiedzy
    placem zabaw dla dzieci a "zbiegalnia"*

    > Tak czy siak-za rok znow.
    > Albo na Bobrowym.

    Mam nadzieje ze na boberkowym
    :-)

    * zeby znow nie bylo niedomowien zbiegalnia
    to rynna wodna czyli zjezdzalnia na sucho.
    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-06-17 18:49:53
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Jun 2009 07:19:49 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    >To nie na moje nerwy :( probowalam sie kiedys przemoc i nawet robilam
    >pojedyncze proby, ale psychika mi siada jak jestem z tylu.

    To sie najpierw napij ;)

    >tiaaa jest, przyjedzcie z Domi do Wawy i sam zobaczysz :>

    Tak daleko nie jezdze, sama widzialas ze z Krakowa do Rybnika jechalem
    z 10 godzin!

    >ps. Kamilu Nowaku zwanym Amil - priv mi nie działa!

    Zbyt oficjalnie, napisz mu cos milego i na koniec 'z sioszczanymi
    pozdrowieniami' ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-06-17 20:14:35
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał :
    > Ej no a plażing to sie gdzie najlepiej robilo?
    > Na zlotych piaskach w bulgarii, znaczy pomiedzy
    > placem zabaw dla dzieci a "zbiegalnia"*
    [...]
    > Mam nadzieje ze na boberkowym

    Zieeeew...
    Ałt na prif z tom prywatom.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 14. Data: 2009-06-17 22:51:03
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote

    > Zieeeew...
    > Ałt na prif z tom prywatom.

    Rajd Bobrowy jak i impreza Zapka
    sa bardziej zwiazane z ta grupa niz Wacpan,
    tak wiec sam sobie pobiegaj.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-06-18 05:38:27
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Wojciech G. wrote:
    > [...]
    >
    > Zieeeew...
    > Ałt na prif z tom prywatom.

    Wuaśnie, kto wy w ogóle jesteście?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 16. Data: 2009-06-18 10:12:15
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał :
    > Rajd Bobrowy jak i impreza Zapka
    > sa bardziej zwiazane z ta grupa niz Wacpan,
    > tak wiec sam sobie pobiegaj.

    Coś Ci się zwyczajnie pomyliło.
    To jest grupa dyskusyjna i tu się o motocyklowych sprawach dyskutuje, a nie
    o tym czyja panna jak ma na imię czy tam gdzie się ze znajomymi pochla w
    najbliższym czasie. Niezależnie czy oni jeżdżą motocyklami czy też nie.
    Wiem, że wielu z was zna się osobiście i lubi się spotkać i poimprezować i
    nie widzę w tym nic złego, ale ten nachalny lans bywa po prostu nudny.
    Nie zamierzam być agresywny czy coś tam, ale przystopujcie z tym bredzeniem
    nie na temat.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 17. Data: 2009-06-18 10:21:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote in message

> [...]
    > nie widzę w tym nic złego, ale ten nachalny lans bywa po prostu nudny.
    > Nie zamierzam być agresywny czy coś tam, ale przystopujcie z tym

    Jest taki czas w roku ze sporo prm-owiczow sie spotyka. Tak na zywo. Chetnie
    do tego wracaja a Internet to idealne medium by sie porozumiec w grupie
    rozstrzelonej geograficznie po naszym pieknym kraju. O pierdolach zas gada
    sie dokladnie wszedzie, taki staropolski zwyczaj.
    Nie chce Ciebie, ani innych zagniewanych, do niczego przekonywac. Po prostu
    warto czasem "pochodzic chwilke w innych butach" by lepiej zrozumiec.
    Zeby nie bylo: Twa prosbe takze rozumiem doskonale ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-06-18 10:26:40
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kefir pisze:

> [...]
    > zrozumiec.
    > Zeby nie bylo: Twa prosbe takze rozumiem doskonale ;)

    masz cos wspólnego z dyplomacją? (i nie mam tu na mysli polityki :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-06-18 10:28:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Coś Ci się zwyczajnie pomyliło.

    chyba Tobie

    > To jest grupa dyskusyjna i tu się o motocyklowych sprawach dyskutuje, a
    > nie o tym czyja panna jak ma na imię czy tam gdzie się ze znajomymi
    > pochla w najbliższym czasie.

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle

    "informacje o imprezach w kraju i zagranica"
    to jest właśnie temat o imprezie. dostosuj się albo giń.

    nie czytaj?

    --
    gildor
    9'99

  • 20. Data: 2009-06-18 12:31:22
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > warto czasem "pochodzic chwilke w innych butach" by lepiej zrozumiec.

    o tak tak
    Kefir ma sluszna slusznosc;)! (choc wyrazil to naprawde dyplomatycznie;])
    osobiscie sprobowalem i zupelnie inaczej .....
    patrze na niektorych:)))))))

    i, zeby nie bylo niedomowien, na probie sie nie skonczylo...

    pzdrw
    Piotr